Avent Sutteflaske?? god eller dårlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.656 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Maiken85

Hej

Jeg står og skal føde hvornår det skulle være... var sat til den 15 okt.. jeg troede egentlig jeg havde styr på alle tingene, har købt flasker men er nu faldet over avent sutteflasken fra philips...

vil høre om nogle af jer bruger den? og hvad i synes om den...

for synes den ser "go" ud

vil også gerne vide om nogle af jer bruger deres sutter og om de er bedre end de "normale" man køber i brugsen fx mam...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Mormilla

Jeg brugte avent sutteflasker og har været meget glad for den! Min søn gad kun at spise fra avent

Har aldrig prøvet deres sutter. Men vi bruger mam sutter som vi er meget glade for

Anmeld

18. oktober 2009

Lise

Der er vist mange der er glade for den...

Min søn gad den ikke. Hellere ikke så mange andre. Han ville kun have MaM fra Føtex/Bilka. 

Anmeld

18. oktober 2009

Diana...

Jeg ville slet ikke købe flasker før jeg var sikker på jeg skulle bruge dem

Men vi havet Avent og synes de super lækre dog synes jeg godt de kan være lidt utætte hvis de ikke er HELT tørre i låget når man bruger dem

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

Vi har også brugt dem og har været meget glade for dem. Sutterne fra advent har vi aldrig brugt vi har bare brugt runde sutter til vores

Anmeld

18. oktober 2009

Maiken85

Diana... skriver:

Jeg ville slet ikke købe flasker før jeg var sikker på jeg skulle bruge dem

Men vi havet Avent og synes de super lækre dog synes jeg godt de kan være lidt utætte hvis de ikke er HELT tørre i låget når man bruger dem

Jeg er ikk sikker på om jeg kan amme, det kunne min mor ikke og min lillesøster kunne ikke... vi har indadvendte brystvorter...

Anmeld

18. oktober 2009

Sabina & Simone

Vi har brugt avent flaskerne og jeg synes de er total gode... Kunne ikke amme, så kom tidligt igang med dem... Det gode ved dem er at sutterne derpå er så store at det er det der kommer tættest på et bryst...

Ydermere købte jeg flaske kogeren dertil og det er bare en super investering... Vask flaskerne, i kogeren, 200 ml vand og så i microen i 4 min... voula rene og sterile flasker...

Det eneste minus der kan være ved dem er som en anden skriver, at de kan være utætte hvis der er vand i kanten af sutten eller man strammer låget for meget...

Men alt i alt nogle super flasker som bestemt kan anbefales...

Anmeld

18. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

vi brugte Avent men Nikoline fik simpelthent så ondt i maven af dem.... så vi gik over til MAM flaskerne da de har en anden form for ventil og så blev det hele godt

Anmeld

18. oktober 2009

Lone Jakobsen

ud af mine 4 børn er det kun den ene der ikke er blevet ammet .... men der brugte jeg bare en alm fra føtex.

jeg er så en af dem der altid har indkøbt sutteflaske inden fødslen... så kan godt forstå du tænker på det.

Anmeld

18. oktober 2009

steph0804

Jeg bruger sutteflasker fra bornfree fordi jeg ved at de med sikkerhed er helt fri for bisphenol a, de har også alle en speciel luftventil dr gør at mælken ikke flyder for hurtigt, de er super gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.