Puha. Jeg har lige brug for at læsse af.. jeg er SÅ nervøs!!
Da jeg var helt lille var jeg igennem en hulens masse tandlæge besøg, bide skinner, bøjler, togskinner, “truen” med at jeg skulle kæbe opereres hvis ik det blev bedre. Det gjorde det heldigvis, og kort før jeg blev 18 var jeg endelig “fri” og havde en “normal” mund med fine tænder, alt det hejs har bare gjort mig hulens bange for tandlæger, ham jeg havde alle de år var vildt ubehagelig!
nå men nu kunne jeg jo pludselig selv bestemme og vupti, nu er jeg 28 og har ikke været ved tandlægen siden..
ja det er dumt, (jeg behøver ingen belærende beskeder)
men nu oplevede jeg 2 dage med ondt i tandkødet over den aller bagerste kindtand, og jeg besluttede mig for virkelig at tage en grundig gennemtjekning af mine kindtænder.. åh jeg blev så ked af det, de er VIRKELIG ikke særlig hyggelige derinde. Jeg blev så ked af det at jeg uden at blinke bestilte en tid ved tandlægen.
Nu skal jeg snart afsted og nu kommer tankerne og frygten, hvor slemt står det til, hvad kommer det ikke til at koste, jeg kan se jeg har en del huller, eller begyndende huller, men ikke mindst min tandlægeskræk OG flovheden over mine tænder er værst. Det er min egen skyld selvfølgelig. Men jeg har desværre trukket den for længe pga angsten og at jeg er flov 
er der mon andre der kender til det?
Anmeld
Citér