Hvordan holder i nytår jer med småbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2018

Birthdaybaby

Første år med baby var vi bare hjemme. Hun var knap en måned, og vi var slet ikke kommet ud af boblen. Havde pyntet op og gået all-in på menuen som altid, og delte en flaske champagne henover hele aftenen. 

Året efter, med en 1-årig, var vi ude og rejse. Det var perfekt, vi havde taget svigerne med, så de kunne passe. 

I år ved vi det ikke endnu. Måske en fest hvis der dukker en op med plads til både søster på 2 og lillebror på 3 mdr. (Og mor der ammer fordi han ikke vil have flaske) Ellers måske besøg af et vennepar der også har et barn - eller ud at rejse. Der kan ske meget endnu, især når man som jeg er lidt ubeslutsom, og stadig kun er nået til oktober “inde i hovedet” ;-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria
Lje skriver:

Vi har ét barn på 3,5 år. Vi daffer til en off-line ødegård 2 timer oppe i Sverige. Off-line men fuldt ud bekvem ødegård med plads til 15 .Vi bliver 4 meget tætte vennepar. 8 voksne. 4 børn. 

Vi holder nytårsfest den 30. Så kan de voksne drikke champagne og være trætte den 31. Men stadig være ansvarlige og få os alle sikkert hjem i god behold den 1.1  Og børnene er så små, at de intet forstår af datoerne.

Det er 4 dage med slap-af-bukser, nemme rugbrødsmadder, champagne, gin og tonics, langtids-braisseret mad den 30., LEGO, tegnefilm, snevejr, kælk, aviser, kaffe og en masse børnleg/voksensnak, som ikke bliver afbrudt af opbrud, hvor vi alle skal hjem og putte børn. 

Jeg glæder mig virkelig meget 

Vh. 

Åh det lyder fantastisk! Jeg er lidt misundelig!

Jeg rejser til Danmark med min datter her til jul, så det bliver en stille og rolig aften hos mine forældre. Der sker i forvejen så meget på de små to uger vi er hjemme. 

Anmeld Citér

17. december 2018

God-mor

Hej 

Nysgerrig hvor holder i nytår? jer med SMÅ BØRN 

vi har 2 små børn og er blevet inviteret at holde nytår med vennepar, men jeg magter det ikke, vild meget hellere være hjemme og lave gode mad, nu da man i julen er så meget hjemmefra ( næsten alle juledage 

Vi har to børn på 1,5 og 5 år. Vi skal holde nytår hjemme sammen med to vennepar og deres børn. Vi har det yngste barn, så derfor er det besluttet, at det holdes hos os, så den lille kan puttes i egen seng  Syntes det er lidt nemmere at holde ude når børnene er 3+. 

Anmeld Citér

17. december 2018

AlwaysAno

Vi har børn på 3 og 4 år. Vi holder bare herhjemme. Ungerne får lov at kaste nogle knaldperler og se noget fyrværkeri. Så spiser vi raclette og hygger med slik og film ☺️

Anmeld Citér

17. december 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi holder som altid et brag af en nytårsfest med et vennepar og deres børn som er samme alder som vores (6 og 11 år) Vi har holdt nytår på samme måde - også da vores børn var helt små.

vi starter med lækker brunch og så går børnene fra hus til hus og skyder nytår ind - (siger godt nytår og får slik - Sønderjysk tradition)

Børnene giver den max gas med at pynte huset med balloner, serpentiner, bordbomber og festlige hatte og servietter.

Vi hygger os dagen igennem med at lave dejlig mad, drikker masser af champagne (de voksne) og sodavand ad libitum til børnene. Vi danser og fester og hygger os og der kommer altid naboer/venner dumpende efter maden. Vi fyrer raketter af i løbet af aftenen og børnene får lov at være oppe så længe de vil.

Vi elsker vores nytårsaftener alle sammen

Anmeld Citér

18. december 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Min mand kan sommetider godt arbejde nytårs aften, men i år har han fri

Det er lidt forskelligt hvad vi laver, men vores søn er 3 år nu og holder jo ikke helt til den lange nat. I år bliver det bare os tre ( og baby i maven). Tror vi laver noget lækker mad, skyder lidt børne krudt af og hygger med at trutte i diverse ting og sager. Spiser lækker mad og så bliver vores søn nok puttet. Han plejer at være bange for fyrværkeri, og et år vi var henne hos et vennepar endte jeg kl 24 med at sidde i flere timer i soveværelset hos ham fordi han blev så bange - så vi forventer ikke det store hihi. Og så vil jeg tro min mand og jeg hygger med noget lækkert, måske spiller et spil eller noget og forsøger at holde os vågen til kl 24 haha. Stille og roligt - det skal nok blive vildt når børnene er lidt større 

Anmeld Citér

18. december 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vi skal bare være os. 3 børn

Vi køber mad ude fra og så står den ellers bare på en masse slik og hygge.

Jeg skal arbejde den 1/1 så manden hygger der med børnene. 

Anmeld Citér

18. december 2018

Mortilmajbørn

Vi holder stor fest med vennerne, hvor vi bruger flere timer på at spise dejlig mad. Vores dreng på 2,5 kommer hjem til farfar og hygger. Lillebror på 7 måneder kommer med til festen. De fleste har børn helt om til teenagealderen, som kommer med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.