Hvordan holder i nytår jer med småbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.578 visninger
17 svar
6 synes godt om
16. december 2018

Anonym trådstarter

Hej 

Nysgerrig hvor holder i nytår? jer med SMÅ BØRN 

vi har 2 små børn og er blevet inviteret at holde nytår med vennepar, men jeg magter det ikke, vild meget hellere være hjemme og lave gode mad, nu da man i julen er så meget hjemmefra ( næsten alle juledage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2018

Soonmom

Vi har en på knap 3 og en på knap 2 år og så er jeg gravid, så vi holder her hjemme bare os fire.

Anmeld Citér

16. december 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Vi holder det hjemme enten alene eller med nogle andre småbørnsfamilier, der også skal tidlig i seng 

Anmeld Citér

16. december 2018

Lje

Hej 

Nysgerrig hvor holder i nytår? jer med SMÅ BØRN 

vi har 2 små børn og er blevet inviteret at holde nytår med vennepar, men jeg magter det ikke, vild meget hellere være hjemme og lave gode mad, nu da man i julen er så meget hjemmefra ( næsten alle juledage 

Vi har ét barn på 3,5 år. Vi daffer til en off-line ødegård 2 timer oppe i Sverige. Off-line men fuldt ud bekvem ødegård med plads til 15 .Vi bliver 4 meget tætte vennepar. 8 voksne. 4 børn. 

Vi holder nytårsfest den 30. Så kan de voksne drikke champagne og være trætte den 31. Men stadig være ansvarlige og få os alle sikkert hjem i god behold den 1.1  Og børnene er så små, at de intet forstår af datoerne.

Det er 4 dage med slap-af-bukser, nemme rugbrødsmadder, champagne, gin og tonics, langtids-braisseret mad den 30., LEGO, tegnefilm, snevejr, kælk, aviser, kaffe og en masse børnleg/voksensnak, som ikke bliver afbrudt af opbrud, hvor vi alle skal hjem og putte børn. 

Jeg glæder mig virkelig meget 

Vh. 

Anmeld Citér

16. december 2018

ErDuHerIkkeSnart

Her har vi en på 2,5 og en nyfødt. Vi holder stille og rolig “nytårsfest” med nogle venner, der også har små børn. Normalt har vi rejst sammen med en flok venner, men vi har nu tilsammen lavet så mange unger, at vi er vokset ud af skihytten i Norge  Så i år er vi bare hos os og spiser mad udefra og gør alting lidt nemt, da der er to nyfødte med i alt. Der er plads og hensyn til allemand, og når sidste barn er faldet omkuld et sted drikker forældrene lidt vin og lever med at være lidt trætte i håret 1. januar 

Anmeld Citér

16. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har nogen på 4 og 7. Vi skal være herhjemme og så kommer der nogen vennepar med børn på 6mdr og 2,5 år  

Vi laver en ret hver (forret, hovedret og dessert) og så hygger vi på børnenes præmisser . Ungerne puttes på værelserne i huset når de er trættet og  så hygger vi videre med vin (dem der ikke skal køre) og musik i stuen og lidt krudt kl 00. Gæsterne pakker ungerne i bilerne og kører hjem når vi ikke gider mere.

. Det plejer at være rigtig hyggeligt, nede på jorden og samtidig med en nytårs festlig vibe  

Anmeld Citér

16. december 2018

Mortilah

Vi skal bare være hjemme som vi har været de sidste 4-5 år. Oksefilet og raclette. Det kan alle børnene være medtil. Ungerne må være oppe til de falder i søvn af træthed. Se fyrværkeri og spise slik osv.  Den får fuld skrue med musik og glitter. Vi drikker max lidt champagne. Tja.. lyder nok ik så spændene Men faktisk trives jeg allerbedst med bare at være her med vores unger. Misunder ikke de som skal ud.

Anmeld Citér

17. december 2018

A38

Vi holder med to andre småbørnsfamilier hjemme hos os. Vi har faktisk holdt med dem de sidste par år, selvom vi først selv fik barn for et halvt pr siden. I år kommer vi til at være tre babyer på 6-7 måneder og to store på 4 år. Vi har soveværelser til alle, så ungerne kan blive puttet og vi kan feste videre, i det omfang man nu fester når man er en træt småbørnsfamilie  Tror det bliver noget stille og roligt med vin, brætspil og quiz. Næste morgen bliver der brunch.

Anmeld Citér

17. december 2018

Babilooo

Lje skriver:

Vi har ét barn på 3,5 år. Vi daffer til en off-line ødegård 2 timer oppe i Sverige. Off-line men fuldt ud bekvem ødegård med plads til 15 .Vi bliver 4 meget tætte vennepar. 8 voksne. 4 børn. 

Vi holder nytårsfest den 30. Så kan de voksne drikke champagne og være trætte den 31. Men stadig være ansvarlige og få os alle sikkert hjem i god behold den 1.1  Og børnene er så små, at de intet forstår af datoerne.

Det er 4 dage med slap-af-bukser, nemme rugbrødsmadder, champagne, gin og tonics, langtids-braisseret mad den 30., LEGO, tegnefilm, snevejr, kælk, aviser, kaffe og en masse børnleg/voksensnak, som ikke bliver afbrudt af opbrud, hvor vi alle skal hjem og putte børn. 

Jeg glæder mig virkelig meget 

Vh. 

Shit - det lyder godt nok hyggeligt 

bare det havde været mig

Anmeld Citér

17. december 2018

Sprit25

Vi skal bare være hjemme. Kun os fire. Det har jeg det en lille smule svært med, da vi altid plejer at holde med venner. 

Men grundet en masse forskellige årsager, skal vi være alene i år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.