Redbutterfly skriver:
Ja okay, min bliver hysterisk til sidst, når hun bare ligger. Og som sagt så virker det ikke med en beroligende hånd, snak eller nus - tværtimod. Det hjælper kun hvis jeg tager hende op, og så kan man køre i ring til man giver op og gynger eller vugger hende i søvn.
Kan godt se hun måske bliver stresset af at vågne/falde i søvn forskellige steder egentlig, og det er også kun for ganske nyligt at det begyndte at hun ikke ville falde i søvn når hun vågnede om natten, så i afmagt begyndte jeg at tage slyngen i brug. Dumt, men jeg er så træt og alene om det hele, så er lidt desperat efterhånden.
Jeg ved heller ikke om jeg tror på det, men har set det virker for nogle og med alle de penge jeg allerede har brugt kan jeg lige så godt give det et forsøg nu
Det gjorde min også. Hysterisk over ikke at få sin vilje. Og opdagede hurtigt at hvis han bare skreg længe nok så skulle jeg nok overgive mig oh tage ham op. Præcis som han ønskede.
Men stod fast til sidst og besluttede mig for at du var det nok.
Jeg er også alene om det hele. Så ved godt hvordan det føles. Og som jeg skrev i første indlæg. Så kunne jeg have skrevet præcis som du gør for 2,5 år siden.
Jeg har bare fundet ud af at jeg ikke laver den fejl igen 
Anmeld
Citér