Jeg vil skilles - hvornår skal jeg sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2018

Tommelise

Normalt er jeg ikke tilhænger af at "spille komedie", men da der er børn at tage hensyn til, tror jeg, jeg ville vente til efter nytår.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Svarer både dig og ovenstående  

Altid var en fejl. Naturligvis er den ikke ødelagt for altid. 

Angående og fortælle den efter nytår. En skilsmisse er altid hård og træls og jeg tænker at mindet om julen 2018 så også vil være at det var der mor og far blev skilt. 

Jeg går ind for at sige det med det samme. Der er altid en grund til ikke at sige det

Mine forældre blev altså også skilt tæt på jul. Men har aldrig tænkt at min jul var ødelagt eller husket tilbage på det år de blev skilt som noget negativt. 

For hele familien fik det bedre så snart elefanten i hjørnet af stuen var skudt så at sige.

Jeg var barn (omkring 11-12 år). 

Anmeld Citér

12. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Svarer både dig og ovenstående  

Altid var en fejl. Naturligvis er den ikke ødelagt for altid. 

Angående og fortælle den efter nytår. En skilsmisse er altid hård og træls og jeg tænker at mindet om julen 2018 så også vil være at det var der mor og far blev skilt. 

Jeg går ind for at sige det med det samme. Der er altid en grund til ikke at sige det

Men har man ikke et ansvar overfor sine børn - og lader dem få en god jul og nytår. 

Anmeld Citér

12. december 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Mine forældre blev altså også skilt tæt på jul. Men har aldrig tænkt at min jul var ødelagt eller husket tilbage på det år de blev skilt som noget negativt. 

For hele familien fik det bedre så snart elefanten i hjørnet af stuen var skudt så at sige.

Jeg var barn (omkring 11-12 år). 

Det er også min pointe. At det er bedst at få det sagt 

Jeg mener at hvis de får det afvide lige efter nytår vil de jo godt, måske først senere, regne ud at mor og far holdte jul sammen for deres skyld. 

Ja, der er børn at tage hensyn til, men i den grad også en mand. Jeg ville føle mig holdt for  nar. 

Ja man har et ansvar for at de får en god jul. Men er en god jul ikke også ingen skænderier? 

Anmeld Citér

12. december 2018

Sprit25 skriver:

Det er også min pointe. At det er bedst at få det sagt 

Jeg mener at hvis de får det afvide lige efter nytår vil de jo godt, måske først senere, regne ud at mor og far holdte jul sammen for deres skyld. 

Ja, der er børn at tage hensyn til, men i den grad også en mand. Jeg ville føle mig holdt for  nar. 

Ja man har et ansvar for at de får en god jul. Men er en god jul ikke også ingen skænderier? 

Der står Intet om at de skændes? 

Anmeld Citér

12. december 2018

Sprit25

mor:) skriver:

Der står Intet om at de skændes? 

Når man er lige inden skilsmisse har man det heller ikke godt sammen

Anmeld Citér

12. december 2018

Sprit25 skriver:

Når man er lige inden skilsmisse har man det heller ikke godt sammen

De har jo ikke haft det godt sammen længe siden det er nået dertil - så hvorfor ikke vente 3 uger?

Anmeld Citér

12. december 2018

Sprit25

De har jo ikke haft det godt sammen længe siden det er nået dertil - så hvorfor ikke vente 3 uger?

Fordi jeg synes hun holder sin kommende eksmand for nar. 

Anmeld Citér

12. december 2018

Soonmom

Hvorfor ikke have gjort det 3 uger før ?

Det er ts selv der overvejer det her i julen, så må forholdet jo have spidset til og derfor mener jeg også at ts skal være ærlig nu overfor hende mand

Anmeld Citér

12. december 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville personligt vente til efter jul og nytår vis mine børn glædede sig til dette især vis jeg viste min mand ikke ville kunne opretholde minen over for mine børn alt andet ville være egoistisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.