Er jeg mon den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2018

anjo01

CKJ skriver:

Go’ aften! 

Jeg er netop vågnet........,... 

fra min aftenlur... 

ej, vi har tre skønne børn! 8, 5 og 1 år. Jeg synes vi har en ret meget ‘gang i den hverdag’ men alligevel har vi begge ben på jorden og ikke stresset. 

MEN! Jøsses, hvor er jeg træt når kl. Slår 18... når de små er puttet, omkring kl. 19, går jeg ofte kold på sofaen. Få dage, vågner jeg, som idag, op og kan lige ha en time i vågen tilstand. 

Det tidligste jeg er oppe er kl. 5. Det er dig sjældent. Men mindste barnet, kan til tider vågne der. 

Er det mon helt naturligt? Er I andre møde til tre, måske endda kun til 1 eller 2, også bare fuldstændig brugte om aftenen? 

Sideinfo, er at jeg er pædagog i en vuggestue. Ikke lige frem et job, som fylder mig op med energi 

hilsen den trætte mor

Jeg har kun en - en meget aktiv dreng på 2 1/2!  Derudover er jeg lærer, og energi og overskud er ofte en mangelvare her i hjemmet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2018

Mille123

CKJ skriver:

Woooooe! Du er eddermame sej!! Gravid med nummer 4??

Ja det er nemt at være så længe ungen er i maven terminen er 4 dage før den ældstes 4 års, så jeg kan ende med 4 på under 4 år  - så må vi se hvad tid jeg skal i seng til den tid 

Anmeld Citér

12. december 2018

Mille123

Loa skriver:

Tre børn fra 3 år og ned og gravid igen? 

Holy moly.....

Ja det er lidt vildt og ikke helt planlagt og det slutter også derefter 4 på 4 år 

Anmeld Citér

12. december 2018

Ena

I de mørke måneder ligger jeg i min seng ca. 20.30, aller senest kl. 21. Vintertrætheden er virkelig slem og jeg prioriterer søvn fremfor voksentid om aftenen, ellers kan jeg ikke hænge sammen om dagen. Derudover kører jeg efter et rimeligt stramt “sundhedsprogram” om vinteren, der udover søvn, består af masser af grove grøntsager, proteiner og sundt fedt, motion og frisk luft. Det er absolut nødvendigt for en tålelig vinter for mig. Og er det ikke nok, har vi en lyslampe, som jeg sidder foran om morgenen. 

Anmeld Citér

12. december 2018

Mor Christa

Mor til tre, arbejde en time væk, op klokken 5 hver morgen, død klokken 18, i seng kl 22 senest. Jeg er SÅ træt ;-) du er ikke alene...

Anmeld Citér

12. december 2018

Loa

Mille123 skriver:

Ja det er lidt vildt og ikke helt planlagt og det slutter også derefter 4 på 4 år 

Hehe forstår jeg godt - der er vel også rigeligt at se til kunne jeg forestille mig

Anmeld Citér

12. december 2018

SejtNavnHer

CKJ skriver:

Go’ aften! 

Jeg er netop vågnet........,... 

fra min aftenlur... 

ej, vi har tre skønne børn! 8, 5 og 1 år. Jeg synes vi har en ret meget ‘gang i den hverdag’ men alligevel har vi begge ben på jorden og ikke stresset. 

MEN! Jøsses, hvor er jeg træt når kl. Slår 18... når de små er puttet, omkring kl. 19, går jeg ofte kold på sofaen. Få dage, vågner jeg, som idag, op og kan lige ha en time i vågen tilstand. 

Det tidligste jeg er oppe er kl. 5. Det er dig sjældent. Men mindste barnet, kan til tider vågne der. 

Er det mon helt naturligt? Er I andre møde til tre, måske endda kun til 1 eller 2, også bare fuldstændig brugte om aftenen? 

Sideinfo, er at jeg er pædagog i en vuggestue. Ikke lige frem et job, som fylder mig op med energi 

hilsen den trætte mor

Jeg er mor til én meget livlig 7-årig, og samtidig fuldtids-medicinstuderende. Jeg er ofte fuldstændig brugt om aftenen, og må kapitulere på læsningen. Dog forsøger jeg at udnytte “trætte-tiden” til i stedet at bruge noget tid med manden min, og så går vi som regel bare i seng ved 21-tiden. :-)

Anmeld Citér

12. december 2018

Baby17

Jeg arbejder deltid aften. Så jeg sover om formiddagen når barnet er afleveret i institution, de dage jeg skal på arbejde.

Og på mine fridage, holder vi ofte fri sammen, og der sover jeg når hun sover middagslur ofte 

Jeg har altid haft et ret stort søvnbehov, og det er bestemt en af fordelene ved mit arbejde nu hvor vi har fået barn.

Anmeld Citér

13. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg er trods alt glad for, jeg ikke er alene. 

Måske tingene ser anderledes ud om et år? Ja, man kan jo håbe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.