Er jeg mon den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.178 visninger
18 svar
1 synes godt om
11. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Go’ aften! 

Jeg er netop vågnet........,... 

fra min aftenlur... 

ej, vi har tre skønne børn! 8, 5 og 1 år. Jeg synes vi har en ret meget ‘gang i den hverdag’ men alligevel har vi begge ben på jorden og ikke stresset. 

MEN! Jøsses, hvor er jeg træt når kl. Slår 18... når de små er puttet, omkring kl. 19, går jeg ofte kold på sofaen. Få dage, vågner jeg, som idag, op og kan lige ha en time i vågen tilstand. 

Det tidligste jeg er oppe er kl. 5. Det er dig sjældent. Men mindste barnet, kan til tider vågne der. 

Er det mon helt naturligt? Er I andre møde til tre, måske endda kun til 1 eller 2, også bare fuldstændig brugte om aftenen? 

Sideinfo, er at jeg er pædagog i en vuggestue. Ikke lige frem et job, som fylder mig op med energi 

hilsen den trætte mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2018

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nej! Du er ikke alene!!! 

Vi har 3 børn - 7, 4 og snart 3 år... 

Vi havde en periode hvor vi gik i seng kl 19.45 ...  (lige efter ungerne var lagt)

Hilsen en anden træt mor - der læser til pædagog 

Anmeld Citér

11. december 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Du er ikke alene!

Jeg er endda kun mor til en, men jeg er tit så træt om aftenen at jeg falder i søvn når jeg putter min datter (kl 18! - Og så vågner kl aaaaaaaaaalt for tidligt om morgenen!), eller også så kan jeg holde mig vågen og så gå i seng mellem kl 21 og 23

Anmeld Citér

11. december 2018

grinny

Du er overhovedet ikke alene! Jeg er mor til en og falder tit i søvn når jeg putter og vågner omkring 21 

Anmeld Citér

12. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ej, hvor det letter mig...... 

men hvor jeg dog synes det er irriterende!!! Hele ens aften og tid, man kunne ha alene er bare, sovet væk

Anmeld Citér

12. december 2018

Mille123

Jeg går senest i seng kl 20 men har også tre små børn 3 og ned efter og er gravid igen. Men den ene står også konsekvent op kl 5 eller 4 som i dag, så det er et vilkår. Og nu ud på 37 t job

Anmeld Citér

12. december 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mille123 skriver:

Jeg går senest i seng kl 20 men har også tre små børn 3 og ned efter og er gravid igen. Men den ene står også konsekvent op kl 5 eller 4 som i dag, så det er et vilkår. Og nu ud på 37 t job

Woooooe! Du er eddermame sej!! Gravid med nummer 4??

Anmeld Citér

12. december 2018

Helloo

Jeg har 3 små på hhv. Knap 6, 4 og 3. Min mand putter de små og falder hver aften i søvn sammen med dem. Jeg vækker ham dog. Men vi er godt nok også trætte når klokken slår 18. Øjenlågene falder nærmest sammen 

Anmeld Citér

12. december 2018

Lje

CKJ skriver:

Go’ aften! 

Jeg er netop vågnet........,... 

fra min aftenlur... 

ej, vi har tre skønne børn! 8, 5 og 1 år. Jeg synes vi har en ret meget ‘gang i den hverdag’ men alligevel har vi begge ben på jorden og ikke stresset. 

MEN! Jøsses, hvor er jeg træt når kl. Slår 18... når de små er puttet, omkring kl. 19, går jeg ofte kold på sofaen. Få dage, vågner jeg, som idag, op og kan lige ha en time i vågen tilstand. 

Det tidligste jeg er oppe er kl. 5. Det er dig sjældent. Men mindste barnet, kan til tider vågne der. 

Er det mon helt naturligt? Er I andre møde til tre, måske endda kun til 1 eller 2, også bare fuldstændig brugte om aftenen? 

Sideinfo, er at jeg er pædagog i en vuggestue. Ikke lige frem et job, som fylder mig op med energi 

hilsen den trætte mor

Vi har kun et barn og vi går senest i seng kl. 21 og slukker lyset 21:30. Nogle dage før. 

Vi møder forskudt af hinanden for at give vores søn så korte dage, som muligt, i børnehaven. Og vi har lange arbejdsdage hver i sær. Heldigvis er vores søn hurtig til at sove og sover ml. 18:30-18:45. Så vi har lige 2 timers voksentid (indhente arbejde, rydde op, stene tv eller what ever) om aftenen. 

Men jeg er grydeklar kl. 21 

Vh.

Anmeld Citér

12. december 2018

Loa

Mille123 skriver:

Tre børn fra 3 år og ned og gravid igen? 

Holy moly.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.