Godaften
Jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde. Og om jeg egentlig har noget decideret spørgsmål eller lignende, ved jeg ikke.
Men here goes:
Min mand og jeg har kendt hinanden i 7 år. Jeg har to børn fra er tidligere forhold og vi har et fælles barn(1 år).
Vi har altid været meget tæt sammen og har kun i starten(ca. 1 år) af vores forhold sovet hver for sig for at overholde det at være enlig forsørger og for at sikre at det på sigt ville fungere med os og mine to børn.
Efter vi flyttede sammen tror jeg at jeg har været på én “lille” tur med to overnatninger. Det var almindelig hverdag, så min mand arbejdede jo det meste af tiden. Men det var ulideligt for os begge at sove hver for sig.
Hverken min mand eller jeg tager særlig meget ud og har som sådan heller ikke behov for det. Vi har et fælles vennepar, som vi hygger med ind i mellem. Men vi vil helst være sammen.
Jeg er vanvittig forelsket i min mand og elsker at kigge på ham/beundre ham. Jeg føler det er gensidigt.
Det eneste lille men der er, det er det sociale. Jeg kan til tider savne at være mere social og tage ud. Min mand nægter mig absolut intet, som det er ikke ham der står i vejen for det, men jeg har det så dårligt med at tage ud fordi jeg ved min mand så skal være alene hjemme og være alene om børnene(hvilket han sagtens kan) og jeg savner ham allerhelvedes meget når vi ikke er sammen. Og egentlig gælder det også omvendt. Han har det på samme måde. Jeg ønsker sådan at han kunne bruge noget tid sammen med en god ven, men han vil ikke tage fra mig fordi han synes det er synd jeg er alene.
Hvad filan gør man? Vi er seriøst afhængige af hinandens selskab.
Vil til slut lige tilføje at vi ikke lever gammeldags. Vi vil til en hver tid kunne klare os selv hver især.
Det blev langt. Beklager. Tak hvis du læste så langt.
Anmeld
Citér