Min mand forventer jeg gør alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2018

Mortilah

Ej hvor jeg bare ik orkede det der. Én ting er ligesom hvis han knoklede for fælles forsørgelse. Men at skulle hjem og spille “kamp” på pc’en.. imens du står for alt andet. Jeg har svært ved at forstå, hvad der sker for voksne mænd som bruger masser af tid på pc spil ville miste al lyst til den Mand..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Ej hvor jeg bare ik orkede det der. Én ting er ligesom hvis han knoklede for fælles forsørgelse. Men at skulle hjem og spille “kamp” på pc’en.. imens du står for alt andet. Jeg har svært ved at forstå, hvad der sker for voksne mænd som bruger masser af tid på pc spil ville miste al lyst til den Mand..

Det er også kæmpe turn OFF. 

Anmeld Citér

10. december 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Det er også kæmpe turn OFF. 

Men er det sådan du har opdraget ham.—?

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

MVM skriver:

Men er det sådan du har opdraget ham.—?

Han har altid spillet. Det er sådan han er sammen med venner... men i det mindste ser han ikke sport i tv eller dyrker noget sport. Han har biler og computer 

jeg har efterhånden bare accepteret at det er hans interesse

Anmeld Citér

10. december 2018

Jixy

Profilbillede for Jixy

Det er vel heller ikke som sådan et problem at hans hobby er at spille pc, men at han slet ikke hjælper til i hjemmet eller med børnene.

Hvis han bare var en lige så stor del af husholdningen og de daglige gøremål som dig, så kunne han vel godt spille pc ind imellem.

Du er nok nødt til at snakke endnu et alvorsord med ham, og forklare ham at I jo er to om at skabe familien og at du også har dit at se til med studiet.

Anmeld Citér

10. december 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Han har altid spillet. Det er sådan han er sammen med venner... men i det mindste ser han ikke sport i tv eller dyrker noget sport. Han har biler og computer 

jeg har efterhånden bare accepteret at det er hans interesse

Hvorfor er det, at du ikke beder ham om at smutte? Ud fra det du skriver, kan jeg ikke se st han har noget som helst respekt for dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.