Min mand forventer jeg gør alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
15 svar
27 synes godt om
10. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg skriver fordi min mamd forventer jeg gør alt og hans behov er først (hans arbejde osv) 

jeg sørger for alt husligt, børnenes aftaler, at hente og bringe i børnehave. Samtidig går jeg i skole. 

Bla i dag er han hos en ven nu efter arbejde og skal hjem o spille kamp(computer). 

Jeg har sagt det ikke er fair så mange gange! Hvad gør man  jeg er praktisk talt alene med dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg skriver fordi min mamd forventer jeg gør alt og hans behov er først (hans arbejde osv) 

jeg sørger for alt husligt, børnenes aftaler, at hente og bringe i børnehave. Samtidig går jeg i skole. 

Bla i dag er han hos en ven nu efter arbejde og skal hjem o spille kamp(computer). 

Jeg har sagt det ikke er fair så mange gange! Hvad gør man  jeg er praktisk talt alene med dem. 

Hvad gør man? Man fortæller at man ikke vil finde sig i det, og ændre det sig ikke, så kan han bo alene.

Anmeld Citér

10. december 2018

katti24

Har stået i det samme og jeg valgte at blive skilt. Bedste beslutning nogensinde ��

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad gør man? Man fortæller at man ikke vil finde sig i det, og ændre det sig ikke, så kan han bo alene.

Jeg har sagt det rigtig mange gange og er bare blevet immun. Han siger han ho blivernødt til st arbejde og tjene penge.

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

katti24 skriver:

Har stået i det samme og jeg valgte at blive skilt. Bedste beslutning nogensinde ��

Har jeg overvejet flere gange. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg har sagt det rigtig mange gange og er bare blevet immun. Han siger han ho blivernødt til st arbejde og tjene penge.

Hvorfor gør du så ikke noget?

Ord virker åbenbart ikke.

Anmeld Citér

10. december 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Tomme trusler virker ikke og han ved at du jo ikke gør noget. 

Du skal gøre alvor af truslen

Anmeld Citér

10. december 2018

AnoMor

Anonym skriver:

Præv evt og start med kun at vask dit og børnenes tøj, lav mad kun til jer osv. 

Så må han gå med snavset tøj og lave sin mad selv. Måske han vågner lidt op så. 

Og ellers så følger jeg de andre. Smut fra ham 

Anmeld Citér

10. december 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Altså har du taget en reel snak med ham? Ikke bare hvor du smider en omgang brok i hovedet på ham, men en stille og rolig snak? 

Hvad med i weekenderne når I er to hjemme? Deles I så ikke til de forskellige ting? 

Men altså har du prøvet alt hvad du kan og føler på ingen måde det bliver bedre så har du jo svaret. Ingen grund til at være mor for ens mand også, I skal sku være på hold sammen. 

Anmeld Citér

10. december 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Lav konkrete aftaler om, hvem der gør hvad og hvornår i huset. 

Aftal til mindste detalje, hvem der laver mad, hvem der køber ind. Hvem der gør børnene klar osv. og hvornår tingene skal gøres.

Skriv det ned, så der ikke sker misforståelser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.