Syg med slem hoste på 16 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

føler mid lidt nedgjort fordi jeg giver min søn benylan - men for det første har han kun sjældent brug for det og for det andet kun ved tær hoste - jeg er jo ikke ude på at mit barn skal blive kvalt hvis han ikke kan hoste det op pga jeg har givet ham lidt hostestillende.....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2018

Abracadabra

Mulllesmor skriver:

føler mid lidt nedgjort fordi jeg giver min søn benylan - men for det første har han kun sjældent brug for det og for det andet kun ved tær hoste - jeg er jo ikke ude på at mit barn skal blive kvalt hvis han ikke kan hoste det op pga jeg har givet ham lidt hostestillende.....

Du skal såmænd bare holde op. Benylan er noget skrald. 

https://www.lunge.dk/lunger/nyheder-hostesaft-uden-virkning

Anmeld Citér

11. december 2018

LoveMom

Et skåret løg under sengen !!! DET VIRKER !!!!

Anmeld Citér

11. december 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Abracadabra skriver:

Du skal såmænd bare holde op. Benylan er noget skrald. 

https://www.lunge.dk/lunger/nyheder-hostesaft-uden-virkning

Næ for det har en god effekt på mine børn som måske får det max 5 gange om året da de aldrig er syge id over lidt snot og hoste her i vinterhalvåret - så ja du må gerne synes det er skrald - det virker altså her

Anmeld Citér

11. december 2018

HBV

Ellers tænd for bruseren så der kommer rigeligt med damp.. Lad ham opholde sig i dampen et godt stykke tid - 15-30 min.. Det løsner hos nogle 

Anmeld Citér

11. december 2018

HBV

LoveMom skriver:

Et skåret løg under sengen !!! DET VIRKER !!!!

Bare sårn uden vand, eddike eller andet? Det skal vi sgu prøve næste gang hosten overmander en af os herhjemme  

Anmeld Citér

11. december 2018

lineog4

Er han blevet tjekket for kold lungebetændelse? 

Anmeld Citér

11. december 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år
Abracadabra skriver:

Det er stort set udfaset, fordi bivirkningerne langt overstiger den positive virkning. Hvis man vil give astmamedicin, skal det via spacer. 

Det har nu altså virket hos min datter (og helt uden nogen som helst bivirkninger). Som jeg skrev, har vi brugt det som lindring ved alm. hoste efter lægens anvisninger de 3-4 x årligt, det har været nødvendigt. Min datter har ikke astma, så om andet har en bedre virkning ved astma, har jeg absolut ingen viden om.

Anmeld Citér

11. december 2018

migxher

Mulllesmor skriver:

Jeg har givet det en enkelt gang ved tør hoste og det virker med det samme og gav en rolig nattesøvn. 

Men selvfølgelig skal man ikke bare bruge det i flæng og uden at have udelukket andre alvorlige sygdomme end bare en midlertidig hoste. Og det er jo blandt andet det noget af den omtalte kritik går på. Ay folk bruger det istedet for at gå til læge og derved kn have en uopdaget sygdom. 

Anmeld Citér

12. december 2018

grinny

Jeg hopper altså på løg vognen 

Det lugter som en pølsevogn men det virker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.