Barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2018

Babilooo

Altså når man er 18 flytter mange hjemmefra. Og der er da adskillige der bliver forældre i den alder - så ha lidt tillid eller tænk mindre over hvad andre tænker 

det bliver da ren hygge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2018

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Altså når man er 18 flytter mange hjemmefra. Og der er da adskillige der bliver forældre i den alder - så ha lidt tillid eller tænk mindre over hvad andre tænker 

det bliver da ren hygge

Flyttede selv hjemmefra som 16 årige. Jeg har helt tillid til dem , men tænker nok bare for meget over , hvad andre tænker . Selv om de er næsten voksne er de jo mine børn . Og selv om jeg slet ikke tvivler på de ville klare det fint , var jeg bare i tvivl om det var forsvarligt at lade dem have ansvaret for den yngste .

Anmeld Citér

2. december 2018

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Nu blev jeg mor som 18 årig og det var der ingen problemer i, så jeg ville ikke have nogen betænkeligheder ved at lade min 18 årige datter passe hendes mindre søskende, ikke når hun er fornuftig og ansvarlig og hun kan jo ringe hvis der er noget 

Flyttede selv hjemmefra som 16 årige .

Anmeld Citér

2. december 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

hvis nogen synes det er ansvarligt, har de ikke meget tillid til de stakkels 18 årige unger. Trist.

Og hvis barnet er vant til at være alene hjemme i flere timer, er det jo ikke anderledes, bare at I ikke er der om natten. 

Som sagt, det er store børn. 

Jeg forstår godt dine tanker, men du skal ikke tænke på de store som børn, men som unge og næsten voksne og det vil andre også se. 

Har ikke snakket med nogle om det , tænket bare for meget over tingene. Kan sagtens være helt alene hjemmene hel dag , så ikke fordi de ikke ville kunne klare det . Men lige her tvivlede jeg på om vi er uforsvarlige men kan jo godt se når I skriver , at det er samme tanker som os . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.