Anonym skriver:
Kunne altså ikke lade være med at smile da jeg læste dit indlæg. Synes det en fin alders forskel mellem dem.
Jeg var 17 da mødte min dengang 31 årige kæreste, idag er jeg 26 og han er næsten 40 og vi her to dejlige børn sammen. 
Så i min optik er fire år mellem to mennesker jo intet. 
Jeg synes der er forskel på hvor man er i livet. Jeg ville også synes jeres aldersforskel var alt for meget når du kun var 17, og hvad ville en 31 årig dog med en lille teenager, ville jeg tænke. Heldigt i har kunne holde ved dog
Men havde du været midt i 20'erne da i mødtes havde djeg set anderledes på det fra start da i så begge var "voksne mennesker."
Det er lidt ligesom at sige at "10 år da ikke er en stor forskel - vi er da 30 og 40", i en tråd hvor datteren er 10 og kæresten er 20.... Det ville man heller ikke synes var ok i den alder
der er bare nogen grænser, men de er svære at definere.
Jeg selv har 9 år op til min kæreste. Men vi har mødt hinanden mens vi var godt voksne begge to. Så det har folk faktisk aldrig bidt mærke i.
Til TS spørgsmål - jeg havde en 21 årig kæreste da jeg var 15. Mine forældre forbød det og jeg blev skidesur. Men når jeg ser tilbage var det helt rigtigt af dem. Dog synes jeg 17 er en alder hvor man skal veje hvordan din datter er. Er hun en moden 17 årig der tager ansvar osv, så er hun nok ikke så langt fra en 21 årig knægt mentalt.. men er hun mindre selvstændig og ikke rigtig igang med ungdomslivet endnu, så ville jeg tale med hende om det .
Uanset alder er det altid en god ide at møde gutten.
Anmeld
Citér