Hvad skal jeres 10 og 7 årige drenge have i julega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Her får min dreng på 12, en xbox controller og et Xbox spil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2018

Mamalou

Mulllesmor skriver:

min ældste fylder ni på fredag... han får fortnite tøj, gravitrax kuglebane og trådløse hørebøffer... til jul får han bla. et ur med skridttæller ikke det der aflange som alle har for det er slet ikke mig... han ønsker sig også tøj, morgenkåbe, sportstaske, spil, bøger, penge, noget til Xbox, smart sketcher ( han elsker at tegne) 

Hvor køber man fortnite tøj?

Anmeld Citér

29. november 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Mamalou skriver:

Hvor køber man fortnite tøj?

jeg har købt på nordicwoman - tror jeg nok det hed

Anmeld Citér

29. november 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
lineog4 skriver:

Er ikke helt sikker på begge to endnu. Men ved den mindste (på 8) han får er barne årskort til FCK, han er på mystisk vis blevet bidt af en gal fodboldspiller, og åbenbart også FCK fan. Han skal så også have en eller anden fysisk ting på selve juleaften, men da hans eneste interesse stort set er noget med en bold, så er jeg ikke sikker endnu.

Storebror er lige fyldt 11 og der fik han en oplevelse, så ved ikke rigtigt om jeg kan gå samme vej igen, men ellers er han til magic card (som han har en million af).

hvert år får de også en bog - så skal ud og finde en god bog til dem hver. Og de får et fælles brætspil i år har jeg købt cluedo.

Hej Line 

Det spil du nævner, Cluedo - hvad går det ud på? Jeg mangler at købe årets brætspil til mine drenge (6 og 11 pr) måske det var noget?

vh. Line

Anmeld Citér

30. november 2018

Blop2

Vores dreng bliver 7 d. 27 december kan ønsker sig lego og det får han 

Anmeld Citér

30. november 2018

lineog4

SØS skriver:

Hej Line 

Det spil du nævner, Cluedo - hvad går det ud på? Jeg mangler at købe årets brætspil til mine drenge (6 og 11 pr) måske det var noget?

vh. Line

Det går ud på at opklare en forbrydelse, har spillet det nogle enkelte gange for lang tid siden og er så blevet anbefalet det i år.

Men andre gode spil er også setllers, a-å for børn, danmarksspillet (Sigurd)

Anmeld Citér

30. november 2018

bøllen

hannetheis skriver:

Hvad skal jeres 10 og 7 årige drenge have i julegave. 

Vi er fuldstændig på bar bund. 

Det eneste de ønsker sig er. 

10 år: Pokemonkort. (Har vi flere 1000 af.)

7 år: fodboldkort ( har vi også ekstremt mange af)

Min dreng på 9 skal have

sleeve til sin skole computer

gamer heatset & gamer mus

nogle “ murer “ til at lege Nerf krig. 

Navne skilt til sin cross maskine 

Anmeld Citér

1. december 2018

Soffy27

lineog4 skriver:

Er ikke helt sikker på begge to endnu. Men ved den mindste (på 8) han får er barne årskort til FCK, han er på mystisk vis blevet bidt af en gal fodboldspiller, og åbenbart også FCK fan. Han skal så også have en eller anden fysisk ting på selve juleaften, men da hans eneste interesse stort set er noget med en bold, så er jeg ikke sikker endnu.

Storebror er lige fyldt 11 og der fik han en oplevelse, så ved ikke rigtigt om jeg kan gå samme vej igen, men ellers er han til magic card (som han har en million af).

hvert år får de også en bog - så skal ud og finde en god bog til dem hver. Og de får et fælles brætspil i år har jeg købt cluedo.

Hvis han er fck fan så kan man få ualmindelig mange fede ting til værelset i shoppen.. Ham på 8 herhjemme har også sæsonkort og vi er afsted til hver en kamp - her har vi næsten alt på drengenes værelser med fck (plakater, signerede trøjer og flag på væggene, skraldespand, skrivebordsunderlag, lamper osv - det koster faktisk ikke alverden) og de elsker det (Og det samme gør moren her som har fulgt dem i tykt og tyndt i over 20 år) Så det kunne være en idé til ekstra gave 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.