lineog4 skriver:
Er ikke helt sikker på begge to endnu. Men ved den mindste (på 8) han får er barne årskort til FCK, han er på mystisk vis blevet bidt af en gal fodboldspiller, og åbenbart også FCK fan. Han skal så også have en eller anden fysisk ting på selve juleaften, men da hans eneste interesse stort set er noget med en bold, så er jeg ikke sikker endnu.
Storebror er lige fyldt 11 og der fik han en oplevelse, så ved ikke rigtigt om jeg kan gå samme vej igen, men ellers er han til magic card (som han har en million af).
hvert år får de også en bog - så skal ud og finde en god bog til dem hver. Og de får et fælles brætspil i år har jeg købt cluedo.
Hvis han er fck fan så kan man få ualmindelig mange fede ting til værelset i shoppen.. Ham på 8 herhjemme har også sæsonkort og vi er afsted til hver en kamp - her har vi næsten alt på drengenes værelser med fck (plakater, signerede trøjer og flag på væggene, skraldespand, skrivebordsunderlag, lamper osv - det koster faktisk ikke alverden) og de elsker det (Og det samme gør moren her som har fulgt dem i tykt og tyndt i over 20 år
) Så det kunne være en idé til ekstra gave 
Anmeld
Citér