Hvad skal jeres 10 og 7 årige drenge have i julega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
17 svar
1 synes godt om
28. november 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Hvad skal jeres 10 og 7 årige drenge have i julegave. 

Vi er fuldstændig på bar bund. 

Det eneste de ønsker sig er. 

10 år: Pokemonkort. (Har vi flere 1000 af.)

7 år: fodboldkort ( har vi også ekstremt mange af)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2018

Babilooo

Hvad med gavekort til oplevelser - trampolinland eller andet. 

PlayStation / spil 

Sportsudstyr … hvis de dyrker. 

Vi har købt ure for at de kan blive sikre på klokken. 

Sejt tøj...

Cykel..?

Kæmpefodbold til en have 

Bøger

lego tecnic - byggesæt af biler

Lego star wars 

udklædningstøj til rollespil 

teatertur 

rulleskøjter...

Anmeld Citér

28. november 2018

lineog4

Er ikke helt sikker på begge to endnu. Men ved den mindste (på 8) han får er barne årskort til FCK, han er på mystisk vis blevet bidt af en gal fodboldspiller, og åbenbart også FCK fan. Han skal så også have en eller anden fysisk ting på selve juleaften, men da hans eneste interesse stort set er noget med en bold, så er jeg ikke sikker endnu.

Storebror er lige fyldt 11 og der fik han en oplevelse, så ved ikke rigtigt om jeg kan gå samme vej igen, men ellers er han til magic card (som han har en million af).

hvert år får de også en bog - så skal ud og finde en god bog til dem hver. Og de får et fælles brætspil i år har jeg købt cluedo.

Anmeld Citér

28. november 2018

MetteT

Christian på 7 får muligvis en ny (brugt) cykel.. Den gamle er ved at have udtjent sin værnepligt.. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Dorthe1986

Min dreng er 7 og får bogen Sigurd fortæller om kongerækken af Sigurd Barrett. Og så får han en æske Minecraft Lego. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min ældste fylder ni på fredag... han får fortnite tøj, gravitrax kuglebane og trådløse hørebøffer... til jul får han bla. et ur med skridttæller ikke det der aflange som alle har for det er slet ikke mig... han ønsker sig også tøj, morgenkåbe, sportstaske, spil, bøger, penge, noget til Xbox, smart sketcher ( han elsker at tegne) 

Anmeld Citér

28. november 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mulllesmor skriver:

min ældste fylder ni på fredag... han får fortnite tøj, gravitrax kuglebane og trådløse hørebøffer... til jul får han bla. et ur med skridttæller ikke det der aflange som alle har for det er slet ikke mig... han ønsker sig også tøj, morgenkåbe, sportstaske, spil, bøger, penge, noget til Xbox, smart sketcher ( han elsker at tegne) 

Har set lidt på gravitrax kuglebanen. Men når man læser om det virker det som om at man skal købe den store model til 499 kr. For at kunne bruge de mindre pakker til 179. 

Har du noget erfaring med den

Anmeld Citér

28. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad skal jeres 10 og 7 årige drenge have i julegave. 

Vi er fuldstændig på bar bund. 

Det eneste de ønsker sig er. 

10 år: Pokemonkort. (Har vi flere 1000 af.)

7 år: fodboldkort ( har vi også ekstremt mange af)

Min 7 årige får af os LEGO og så får han trecfællesgaver han skal dele med lillebror (walkie talkie, laserpistoler der fortæller når man rammer plet og hvor mange liv man har tilbage og en racerbane) 

familien giver ham: fiskeudstyr, PlayStation spil, vandkikkert, en drone og tøj

Anmeld Citér

28. november 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
hannetheis skriver:

Har set lidt på gravitrax kuglebanen. Men når man læser om det virker det som om at man skal købe den store model til 499 kr. For at kunne bruge de mindre pakker til 179. 

Har du noget erfaring med den

nej han får det først på fredag men jeg har købt startsættet og en af tilbehørspakkerne ( der var tilbud i Br) 

Anmeld Citér

28. november 2018

Loa

Her får nevøen på 10 et sæt fodboldtøj og en æske lego Star wars og en æske lego jurrasic til jul.

Er der ikke masser af udendørs legetøj evt? Store oppustelige bolde som de kan have på som dragt agtigt, synes jeg at have set reklame for.  

Men lego? Tøj? Elektronik? Sports grej? Film? Gavekort til bio eller andet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.