Når folk fortæller en alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg kender det godt- eller det er ikke hele tiden ,men sler da jævnligt.

Jeg har så intet i mod det ,elsker selv at snakke ,og er der noget bedre end at møde nye mennesker . 

Jeg har endelig heller ik noget i mod det, men undre mig bare tit over, hvorfor nogle mennesker, man ikke kender, eller man kun ser meget kort, pludselig fortæller fremmede om meget private ting, hvorefter 1 time eller 2 siger farvel og tak. 

Jeg ser nok i virkeligheden livet, som en stor fortælling

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ja det er lidt specielt af og til. For et par uger siden var der en kvinde som sad overfor mig i bussen, og hun begyndte at snakke til mig, og 10 min efter kendte jeg hele hendes kalender for december måned og klokkeslet på hvornår hun skulle til julefrokost, og at hun ikke anede hvad hun skulle tage med til det fælles julebord + hvor mange gange om ugen hun tog bussen ned til byen�� Det var altså også lidt sært. Jeg kan godt lide at snakke med mennesker, men lige her sad jeg med høretefoner på, og prøvede egentlig at signalere, at jeg gerne ville sidde og slappe lidt af med podcast i ørene. Det virkede ikke rigtigt 

He He den type møder jeg også jævnligt. 

Men tit så er der også mange, mere private ting jeg får fortalt osv 

Anmeld Citér

28. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har egentlig ikke noget imod det - tænker det er mennesker der har brug for det 

men jeg hader når frisører bliver ved med at tale til mig på trods af jeg har taget et blad at kigge i for at signalere jeg ikke gider samtale - om andet end hvordan mit hår skal klippes eller plejes. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har egentlig ikke noget imod det - tænker det er mennesker der har brug for det 

men jeg hader når frisører bliver ved med at tale til mig på trods af jeg har taget et blad at kigge i for at signalere jeg ikke gider samtale - om andet end hvordan mit hår skal klippes eller plejes. 

Hø Hø sådan har jeg det med massøger!! Har droppet et par stykker, fordi jeg simpelthen ik orker snak, når jeg ligger i trusse og har ondt, og de så bare gerne vi snakke om ferie, børn osv

Min søster er frisør, og ikke den store snakke. Dog oplever hun tit kunder, der bare snakker løst om ALT!

Men ellers har jeg heller ik noget i mod, at folk har brug for at snakke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.