Solbrun - kapsler og diverse medikamenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2018

Abracadabra

Jeg tror, at bodybuildermiljøet kunne være et godt sted at finde svar. 

Bare af nysgerrighed: Hvilke konsekvenser er du parat til?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg tror, at bodybuildermiljøet kunne være et godt sted at finde svar. 

Bare af nysgerrighed: Hvilke konsekvenser er du parat til?

Ja det er også der jeg går over nu. Nu ville jeg bare lige spørger herinde først 

godt spørgsmål. Egentlig ikke lige et jeg kan svarer på for at være ærlig. 

Jeg har ikke tænkt mig at skulle køre det som fast kur mange gange. Jeg vil bare gerne prøve det. 

Ligesom dengang jeg prøvede kokain. Det var for at prøve og ikke noget jeg ville igen og igen. Og det blev også kun den ene gang. 

Anmeld Citér

27. november 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja det er også der jeg går over nu. Nu ville jeg bare lige spørger herinde først 

godt spørgsmål. Egentlig ikke lige et jeg kan svarer på for at være ærlig. 

Jeg har ikke tænkt mig at skulle køre det som fast kur mange gange. Jeg vil bare gerne prøve det. 

Ligesom dengang jeg prøvede kokain. Det var for at prøve og ikke noget jeg ville igen og igen. Og det blev også kun den ene gang. 

Så med en enkelt kur frygter du ikke bivirkninger? Hvad med solarie? Der er bivirkningerne jo kendte og dermed måske lettere at holde øje med. 

Jeg kan derudover godt frygte, at melanotan ikke kan tages i kapselform men kun som injektion. Hverken insulin eller væksthomoner kan tages i pilleform, og de er nok sammenlignelige. Så hvis det er melanotan, du gerne vil prøve, er det vist som indsprøjtning. 

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så med en enkelt kur frygter du ikke bivirkninger? Hvad med solarie? Der er bivirkningerne jo kendte og dermed måske lettere at holde øje med. 

Jeg kan derudover godt frygte, at melanotan ikke kan tages i kapselform men kun som injektion. Hverken insulin eller væksthomoner kan tages i pilleform, og de er nok sammenlignelige. Så hvis det er melanotan, du gerne vil prøve, er det vist som indsprøjtning. 

Vil du ikke godt være sød og læse hvad jeg skriver. 

Jeg skriver jo netop at jeg ikke vil prøve melaotan pga nåle men søger et lignende produkt som kan tage i kapsel form. 

Ved man kan få flere forskellige i kapsel form. Jeg er stadig kun interesseret i anbefalinger fra folk der har prøvet de forskellige. 

Og nej jeg frygter ikke bivirkninger ved en enkelt kur. Jeg ved godt det kan ske. Men ved også risikoen er lille ligeÅ vel som at blive kørt over hvis jeg går udenfor en dør. 

Jeg gider ikke solarie. 

Anmeld Citér

27. november 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Vil du ikke godt være sød og læse hvad jeg skriver. 

Jeg skriver jo netop at jeg ikke vil prøve melaotan pga nåle men søger et lignende produkt som kan tage i kapsel form. 

Ved man kan få flere forskellige i kapsel form. Jeg er stadig kun interesseret i anbefalinger fra folk der har prøvet de forskellige. 

Og nej jeg frygter ikke bivirkninger ved en enkelt kur. Jeg ved godt det kan ske. Men ved også risikoen er lille ligeÅ vel som at blive kørt over hvis jeg går udenfor en dør. 

Jeg gider ikke solarie. 

Blot et hint sunshine - med en bedre attitude kunne du måske få bedre råd eller nogen som gad hjælpe. Du har godt nok ikke en for køn attitude.

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Blot et hint sunshine - med en bedre attitude kunne du måske få bedre råd eller nogen som gad hjælpe. Du har godt nok ikke en for køn attitude.

Kan bare lade være at kommenterer hvis man har et problem med min attitude. 

Synes ikke det er noget galt med den overhovedet. Siger blot min mening fordi det irriterer mig at folk ikke læser hvad der bliver skrevet. 

Anmeld Citér

27. november 2018

Janet1989

Jeg vil anbefale dig at gå ind på et bodybuilder forum istedet. Herinde finder du næppe hvad du søger. Held og lykke.

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Jeg vil anbefale dig at gå ind på et bodybuilder forum istedet. Herinde finder du næppe hvad du søger. Held og lykke.

Det gør jeg også men tænkte det ikke skadede at spørger her nu når jeg havde profil i forvejen. 

Tak skal du ha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.