Solbrun - kapsler og diverse medikamenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
17 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2018

Anonym trådstarter

Først og fremmest dette er kun henvendt til jer der har prøvet det. Jeg er ikke interesseret i at høre fra medlemmer der siger det er dumt, dømmer, siger man skal lade være osv. Det skal jeg nemlig nok selv bestemme og beslutte. 

Nå til sagens kerne. 

Jeg er meget lys i huden og har altid været det og er træt af det. Er helt bleg og det påvirker altså mit selvværd på nogle punkter. 

Jeg har derfor nu sat mig for at prøve et af de utallig mange medikamenter i sol med melotan. Dog ikke lige det da jeg ikke bryder mig om at skulle stikke mig selv med en nål. Så er mere til kapsler jeg kan indtage oralt. 

Hvad kan I anbefale? Jeg har kigget på en masse forskellige. 

Anonyme svar er tilladte da det er ret stort tabu og folk skal ikke dømme synes jeg. 

Negative og andre former for bedrevidende og belærende indlæg ignoreres 200%

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2018

Anonym

Har du prøvet spray tan? 

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du prøvet spray tan? 

Ja men det holder i 5 dage også er jeg ligeså bleg som før. Det er for dyrt i længden synes jeg. 

Det bruger jeg op til specielle lejligheder. Du ved. Store fester hvor jeg skal have en kjole på der viser meget hud osv. 

Men vil gerne have noget mere vedvarende 

Anmeld Citér

26. november 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Min søster tog et eller andet af det der - hun blev gul i huden i stedet for brun. Det var ik nogen succes

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Min søster tog et eller andet af det der - hun blev gul i huden i stedet for brun. Det var ik nogen succes

Kender godt konsekvenserne 

Anmeld Citér

26. november 2018

Skrukskør

Kære trådstarter. Du har ikke brug for farve, du har brug for at se, at du er smuk som du er. Kærlig hilsen en meget, meget bleg kvinde  

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym trådstarter

Skrukskør skriver:

Kære trådstarter. Du har ikke brug for farve, du har brug for at se, at du er smuk som du er. Kærlig hilsen en meget, meget bleg kvinde  

Jeg ved godt jeg er en smuk kvinde osv. Men jeg savner farve og det får jeg.

Jeg vil bare høre hvad folk vil anbefale for en form af kapsler. 

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym

Kender et par stykker som har fået pigmentfejl af det.

Og det i sig selv er jo ikke skide heldigt hvis man fremadrettet skal ud og slikke ud

Anmeld Citér

27. november 2018

Janet1989

Hej, jeg har selv været på det et par gange - ja man får da en lækker mørk farve efter en uge eller to, men hoooold nu kæft det er noget giftigt skidt. 

Jeg begyndte at få modersmærker som sprækkede og væskede , den tredje gang jeg var på den kur. Og så stoppede jeg. Du ved vitterligt ikke hvad de har puttet i, og om det overhovedet er kur 1, 2 eller 3’eren du får .. 

jeg er selv spion fra melfabrikken-farve normalt, og ved du hvad? Det har jeg lært at leve med :-) jeg vil ikke risikere mit helbred, bare for at være brun  

Anmeld Citér

27. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg gør lige klart endnu engang. 

Jeg er ikke interesseret i skræk historier, konsekvenser osv. Jeg kender dem alle sammen. 

Jeg er interesseret i at få nogle mærker på bordet hvad folk har prøvet og anbefaler. 

Men det er der så ikke nogen af herinde og fair nok. Men så lad min tråd forsvinde i mængden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.