Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2018

AnoMor

Rixus skriver:

Forkert. 3 indgange. Urinvej, endetarmsåbningen og skede. 3 forskellige "huller" Google det  

Igen jeg ved godt hvor den sidder men ksn ikke forklare hvad jeg mener åbenlyst. Og har ikke mulighed for at tegne og fortælle. Men som jeg mener det så jo så kan den tisses ud  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ts

Få din mand til at mærke efter med en finger. Han vil kunne forsigtigt mærke efter uden at der sker noget. Hvis han ikke kan mærke noget er der ret sikkert ikke noget.

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Ts

Få din mand til at mærke efter med en finger. Han vil kunne forsigtigt mærke efter uden at der sker noget. Hvis han ikke kan mærke noget er der ret sikkert ikke noget.

Ok, vi må prøve! Kan det mon være skadeligt? Jeg kan hurtigt bilde mig alt muligt ind 

Anmeld Citér

22. november 2018

nanan78

Profilbillede for nanan78

Skønt I hygger jer .

Hvis et fremmedlegeme sidder i skeden, vil det ikke komme ud med vandladningen. Jeg tror det der bliver hentydet til i andre svar er at trykket fra strålen vil få perlen ud. Det vil det ikke. Sidder der en perle, kan den skubbes op omkring livmoderhalsen. Den kommer ikke videre op, men kan, afhængig af størrelse, være rigtig svær at mærke eller fange.

Hvis du er i tvivl, må du et smut forbi lægen. Et fremmedlegeme kan forårsage infektion, og skal ud. 

Mvh een der har fjernet mange sjove ting fra skeden ifm arbejde. (Det kan være pænt svært, men du er ikke den første).

Anmeld Citér

22. november 2018

CBbaby

Der er jo forskel på, hvor den den er kommet ind. 

Men er den kommet op i skeden, så kan du ikke tisse den ud. Du kan evt sætte dig på hug og mærke med en finger. Såfremt der er en perle, kan den ikke vandre i kroppen. Den vil ikke kunne komme længere. Den vil i stedet skab infektion over tid. :-) 

såfremt den sidder i skedeåbningen - ved de ydre skamlæber - så kan du både se den og bare skylle med vand.

Og ja, muligvis tis, da tis kan løbe ned til det sted. Men det er ikke skeden. Skeden sidder længere oppe i kvinden. Skedeåbningen starter lige ved skamlæberne. Og der er stor forskel:-) 

Anmeld Citér

22. november 2018

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Skønt I hygger jer .

Hvis et fremmedlegeme sidder i skeden, vil det ikke komme ud med vandladningen. Jeg tror det der bliver hentydet til i andre svar er at trykket fra strålen vil få perlen ud. Det vil det ikke. Sidder der en perle, kan den skubbes op omkring livmoderhalsen. Den kommer ikke videre op, men kan, afhængig af størrelse, være rigtig svær at mærke eller fange.

Hvis du er i tvivl, må du et smut forbi lægen. Et fremmedlegeme kan forårsage infektion, og skal ud. 

Mvh een der har fjernet mange sjove ting fra skeden ifm arbejde. (Det kan være pænt svært, men du er ikke den første).

Tak, for det meget brugbare svar. 

Åh altså - ja, vi hygger os, min mand mener dog ikke den kan være kommet derop, som han så tingene, fra hans vinkel 

jeg kan intet mærke selv. Jeg har tid tiæ en celleskrab start december - mon den vil opdages der, såfremt den er der? 

Ej, hvor er det akavet! Og det er jo ikke fordi vi har eksperimenteret med mærkelige ting altså. Øv bøv. Det er bare en perle, på størrelse med en perlehalskæde. 

Anmeld Citér

22. november 2018

Tommelise

AnoMor skriver:

Igen jeg ved godt hvor den sidder men ksn ikke forklare hvad jeg mener åbenlyst. Og har ikke mulighed for at tegne og fortælle. Men som jeg mener det så jo så kan den tisses ud  

Altså du har direkte skrevet, at urinrøret sidder i skeden. Og det gør det altså ikke 

Anmeld Citér

22. november 2018

AnoMor

Tommelise skriver:

Altså du har direkte skrevet, at urinrøret sidder i skeden. Og det gør det altså ikke 

Og jeg siger jeg ikke kan forklare hvad jeg mener ordenligt åbenlyst. Så stop nu ordkløveriet. Kommer ikke videre alligevel. Under alle omstændigheder ksn den komme ud hvis den er der og den kan også tisses ud. 

Anmeld Citér

22. november 2018

Tommelise

AnoMor skriver:

Og jeg siger jeg ikke kan forklare hvad jeg mener ordenligt åbenlyst. Så stop nu ordkløveriet. Kommer ikke videre alligevel. Under alle omstændigheder ksn den komme ud hvis den er der og den kan også tisses ud. 

Du må gerne kalde det ordkløveri, men hvis den er kommet op i skeden - så kan den ikke tisses ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.