Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.104 visninger
28 svar
45 synes godt om
21. november 2018

Anonym trådstarter

Ej nej nej nej..... 

min mand og jeg, havde lige købt lidt ‘sjov’ til sengen!! Der iblandt et par trusser, med perler. I det hede øjeblik springer snoren med perler! Og nu er jeg jo sindsyg bange for, om sådan en lille perle djævel, kan være røget op i skeden  ej, hvor er jeg flov!  

Kan det lade sig gøre? Og så fald, falder den så selv ud?! 

AWKWARD!!!!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2018

Helloo

Jeg tænker op og mærk 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Jeg tænker op og mærk 

Jamen..... kan man risikere, at skubbe den længere op??? Og ikke få den ud?)  jeg er total dum og uvidende: tydeligvis. 

Anmeld Citér

21. november 2018

AnoMor

Tænker at din mand vil kunne nærke den med penis eller med fingrene.  

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Tænker at din mand vil kunne nærke den med penis eller med fingrene.  

Okay, tak 

Anmeld Citér

21. november 2018

AnoMor

Anonym skriver:

Okay, tak 

Om ikk andet er jeg ret sikker på at du vil tisse den ud hvis det er. Den er jo ikk så stor  

kan dog selv fortælle en pinlig historie. Jeg var lige på sidste dagen i min mens og manden og jeg havde været i byen og var godt berusede (læs stang barcadi) og kamp liderlige. Vi glemte lige i farten at fjerne tamponen (av) og den blev skubbet så langt op den kunne komme med snor og det hele. Der måtte manden ind og grave for at gå den ud. 

Men så griner man lidt af det og fortsætter bagefter 

Anmeld Citér

21. november 2018

Rixus

Profilbillede for Rixus
AnoMor skriver:

Om ikk andet er jeg ret sikker på at du vil tisse den ud hvis det er. Den er jo ikk så stor  

kan dog selv fortælle en pinlig historie. Jeg var lige på sidste dagen i min mens og manden og jeg havde været i byen og var godt berusede (læs stang barcadi) og kamp liderlige. Vi glemte lige i farten at fjerne tamponen (av) og den blev skubbet så langt op den kunne komme med snor og det hele. Der måtte manden ind og grave for at gå den ud. 

Er rimelig sikker på man ikke kan tisse den ud  så er det ihvertfald en anden indgang vi snakker om 

Anmeld Citér

21. november 2018

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

A ha ha ha 

jeg synes jo det er fantastisk, I og vi har et fedt sexliv. 

Jeg er bare, åbenbart, helt uvidende om kvindens anatomi. Og forestiller mig en perle der vandre rundt i min krop. Min mand siger dig det samme, at den nok skaæ komme ud. HVIs der overhovedet er en!!! Men den kan ikke komme videre end skeden, vel??? 

Anmeld Citér

21. november 2018

AnoMor

Rixus skriver:

Er rimelig sikker på man ikke kan tisse den ud  så er det ihvertfald en anden indgang vi snakker om 

Altså så vidt jeg ved så tisser man fra skeden og perlen (hvis den er der) ligger i skeden. Så hvorfor skulle hun ikke kunne tisse den ud? 

Anmeld Citér

21. november 2018

AnoMor

Anonym skriver:

A ha ha ha 

jeg synes jo det er fantastisk, I og vi har et fedt sexliv. 

Jeg er bare, åbenbart, helt uvidende om kvindens anatomi. Og forestiller mig en perle der vandre rundt i min krop. Min mand siger dig det samme, at den nok skaæ komme ud. HVIs der overhovedet er en!!! Men den kan ikke komme videre end skeden, vel??? 

Et fedt og udfordrende sexliv har stor betydning for det ikke bliver kedeligt synes jeg. 

Nej det er jeg ret sikker på at den ikke kan. Den ligger i din skede åbning hvis det er. Den K’s ikke skubbes op i hverken livmoder eller urinrør. Så kan du ihvertfald være sikker på at du kan mærke det da det vil gøre ondt  

meeen jeg tvivler nu på at der er noget deroppe  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.