Jeg har brug for at få lidt luft. Jeg har aldrig været synderlig jaloux før. Har egentlig altid haft den tilgang at det er en irrationel følelse og kun handler om hvad man synes om sig selv.
Indtil min ex (søns far) var mig utro og svigtede mig på mange måder for knap 4 år siden.
Det har virkelig ødelagt mig. Jeg har derfor holdt mig fra alt der hed følelser siden og bare haft overfladiske affære. Altså obe Night stands så den ikke kom for tæt på.
Nu har jeg så fundet en fyr som har slået benene væk under mig. Og har nu været sammen i noget tid. Men kan bare mærke jalousien ulmer i mig hver dag næsten. Får grimme flashbacks fra da min ex var mig utro og Jeg har mareridt om der hver nat næsten.
Jeg har selvfølgelig talt med ham om det og han tager der i stiv arm og lytter og er forstående pga de ting jeg var udsat for. Han viser hver dag hvad han føler for mig også når vi er ude blandt fremmede og venner. Men alligevel så mistænker jeg alt muligt bøvl. Han siger selv det er ok og jeg bare skal fortælle når det står på så vi ksn tale om det. Han vliver ikke sur eller irriteret for som han siger. Han har hans ryg fri.
Er så bange for at blive gjort til grin igen på den front. Ikke føle sig god nok og endnu engang blive trampen på.
Hvordan kommer man over sådan noget? Jeg vil ikke have det sådan her mere.
Har overvejet terapi eller coaching men har simpelthen ikke pengene til det plus jeg har aldrig helt troet på den slags da jeg her prøver det i andre forbindelser uden succes.
Undskyld hvis det er lidt rodet. Havde brug for at få det ned på skrift
Anmeld
Citér