xStinepigen skriver:
Det er lidt noget fis at sige lægen er fornuftig, hvis barnet har gentagende betændelser og undertryk i ørene. Undertrykket holder på væsken, betændelsen giver arvæv på tormmehinder. Jeg har ligr som 25 årig fået høreapparat lige netop pga dette selv, da mit høretab er for stort, da mine trommehinder er så ødelagte at lyden ikke kommer ind i selve mit øre, og ikke længere må få dræn. Det er hverken godt for barnet at rende og være syg med det, det er så fucking smertefuldt, og jo oftere man får det, jo mere kan det ødelægge resten af hørelsen. Man er sku hæmmet nok på hørelsen bare af væsken alene.
Jeg er også enig her. Har en bonus hvor egen læge henover en lang, lang periode kun ville “behandle” med rå løg
Da lægen er imod både brug af antibiotika og iøvrigt også vacciner.
Resultatet er så at barnet motorisk og sprogligt kom langt bagud. Efter 3 år uden ordentlig hørelse, dårlig motorik pga gener fra væsken i ørene, elendig søvn pga samme og de gentagne smerter, fik vi endelig gennemført at barnet fik dræn. Hvilket hjalp. Derefter utallige timer hos logopæd. og fysioterapi.
Det stakkels barn når ikke engang at indhente det inden skolealderen.
Selvfølgelig er vi ikke læger, men hvis mavefornemmelsen siger vi er “forkert på den” mht behandlingen, så er det altså ok at få en second opinion.
Anmeld
Citér