Ider til nytår alene med 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2018

Boble123

Lav hjemmelavet modellervoks. Det er et kæmpe hit hos min datter på snart 3 år. Det kan der ihvertfald gå lang tid med både at lave, farve og lege med efterfølgende. 

Læg puslespil.

Gå en tur på legepladsen hvis vejret er til det. 

Lav børnevenlige drinks. 

Pynt huset festligt op og dæk et flot bord. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2018

Sprit25

MummiT skriver:

Min datter og jeg skal være alene nytårsaften. Jeg har planer om at vi køber børnechampange (måske mor her får et glas verdi eller 2), vi pynter op i hele stuen og vi laver rigtig god mad sammen. - Min datter elsker at være med i køkkenet! Og så skal der ellers bare danses løs i stuen med masser af børnemusik, og nok også en gåtur ud og se på krudtet (alt efter hvor længe hun kan holde til at være vågen), og når vi så ikke gider mere så går vi i seng. Dagen skal bruges på at pynte op, lave mad og nok også en tur ud på legepladsen på tidspunkt. Hvis jeg kan snige en middagslur ind et sted så får hun også sådan en. - Min datter er 4 år.

Sådan helt helt alene? 

Vi skal også "kun" være os fire i år og det kan jeg mærke at jeg synes er lidt svært... 

Anmeld Citér

14. november 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sprit25 skriver:

Sådan helt helt alene? 

Vi skal også "kun" være os fire i år og det kan jeg mærke at jeg synes er lidt svært... 

Jeps, vi bliver kun os to. 
Min familie skal enten holde drukfest eller rejse, og mine venner skal også enten til drukfest eller holde sammen med deres forældre/svigerforældre og sådan. 

Så jeg gør hvad jeg kan for at vi får det bedste ud af dagen/aftenen. Tænker vi nok skal komme til at hygge os alligevel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.