Arbejde, hvor længe er du væk i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2018

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

37 timer

Vi står op klokken 6 og så aflevere jeg min datter i vuggestue 6.30ish

Møder ca. 7.10-15.10 mandag-torsdag

Møder 7.10-12.10 fredag 

Jeg afspadsere dog jævnligt en time før 

Mormor og Morfar henter min datter mandag+tirsdag kl. 14.30 så mandag handler jeg ind til hele ugen og tirsdag træner jeg som regel

Onsdag + torsdag bliver hun som regel hentet 15.30/16.00

Fredag kan jeg hente 14/14.30

Så spiser vi aftensmad klokken 17, og jeg putter 18/18.30 og så starter møllen forfra dagen efter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2018

kajs1512

Puha, min kæreste og jeg har lange dage for tiden.

Jeg står op kl 05.15 og vi kører sammen på arbejde kl. 06.40.

Mandag kører vi hjem 17.30 og er hjemme ca. 18.30.

Tirsdag kører vi hjem kl. 17 og er hjemme ca. 18.00.

Onsdag og torsdag kl. 16.30 og er hjemme ca 17.30.

Fredag kl. 16 og er hjemme ca. 17.

Ofte tager vi ind og træne direkte efter arbejde og så lægges der lige 2 timer oveni tidspunktet vi er hjemme på 

Vi er HELDIGVIS ved at bygge hus i samme by som jeg arbejder så jeg skal ikke pendle. Men min kæreste skifter job næste år og skal højest sansynligt ud og pendle igen 

Behøver jeg sige vi føler der er for få timer i døgnet? Vi forsøger at nyde weekenden fuldt ud!

Anmeld Citér

9. november 2018

AlwaysAno

Manden er selvstændig murer og er væk dagligt fra cirka 7-16

jeg studerer hjemmefra. Jeg står op kl 6. Ungerne vågner mellem 6.30-7.15 vækker dem aldrig.

cirka 7.45 afleverer jeg den store i børnehave og cirka kl 8 afleverer jeg den lille i dagpleje.

den store henter jeg kl 14.30 og lillebror henter vi kl 15- vi må ikke hente før kl 15 da det stresser dagplejemor. 

I dagtimerne har jeg nået alt praktisk så eftermiddagen kan bruges kun på børnene og de fritidsinteresser de går til ☺️

Anmeld Citér

9. november 2018

Anonym

Meget interressant tråd. Dejligt at få et indblik i hvordan hverdagen ser ud med job og børn 

Jeg er fast ansat i min mands firma, men arbejder kun efter behov. Dvs pt ca 35 dage på et år. De dage er så med ca 7 timers arbejde, hvor jeg kan have barn med på arbejde. Afsted 6:15 hjem 19:30. (Med transport) 

Derfor er jeg helt fleksibel med aflevering og afhentning. Hvilket kun jeg står for- ligesom alt andet med hus og børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.