Evt lystløgner har kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2018

Janet1989

Altså da jeg fandt en knude i mit bryst, kom jeg til en akut tid efter en uge - dog var knuden bare en mælkekirtel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

Anonym

Det er meget forskelligt fra læge til sygehus med vente tid, men mor havde en aften et slags krampe anfald og røg på sygehuset, de gav hende stesolid og hun faldte til ro, og fik beskeden at hun skulle komme næste dag til scanning. Hvilket hun gjorde og havde 2 knuder på hjernen. 

Der gik godt og vel 1-2 mdr før hun kom til en opration hvor de skulle finde ud af om det var kræft. 

Efter operationen gik der ydeligere 1-2 uger inden der kom svar, det var kræft, metastaser i hjernen, så kræften sad et andet sted. Der gik dog 4 mdr før hun kom til en helkrops scanning for at se hvor kræften stammede fra. 

Dette var Aalborg sygehus, 

men jeg ved hvad du mener omkring at man tænker nogle har da de vildeste ting der sker for dem, hvor mam så ikke rigtig hører mere om det. 

Jeg kender eks en som lyver omkring at hun både har børn og er gravid, men det har hun og er hun slet ikke. Pigen er meget psykisk syg og hungre efter opmærksomhed, om hun så skal lyve sig til det, er hun ligeglad med :-) 

kræft er ikke en sygdom at spøge med :-) 

Anmeld Citér

4. november 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg ved godt det er et meget følsomt emne, og især fordi jeg har haft det meget tæt inde på selv, synes jeg bestemt heller ikke det er noget man tager pis på!

Hun har angiveligt fundet den her knude en aften og dagen efter været til lægen, som sendte direkte på sygehuset. Er godt klar over at man ikke skal vente flere uger, men synes bare det lyder vildt, at man kan køre direkte fra lægen og på sygehuset, hvor man kommer til det samme, og derimod kan man sidde halve døgn nærmest på skadestuen. Min tanke er bare om man ikke får en henvisning og så kommer til måske efter 2-5 dage.

synes du det lyder sandsynligt?

Jeg synes ikke, at det lyder særligt sandsynligt. Og hvis du har en fornemmelse af, at hun er lystløgner, har du nok ret. 

Men du kan på ingen måde checke det eller konfrontere hende. Du må bare lade det være. Og så måske minimere kontakten, hvis du ikke kan slippe tanken om, at hun lyver. 

Anmeld Citér

4. november 2018

Tip!

Jeg blev ringet op tirsdag formiddag, at jeg skulle komme til samtale på sygehuset om torsdage, da de havde fundet ondartet celler i mit modermærke. - og det var Aalborg sygehus, så det kan gå ret stærkt. Blev opereret “akut” halvanden uge efter, da jeg lige havde en bachelor jeg skulle ind og forsvare inden jeg havde tid til at være kræft patient. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.