LouiseLarsen skriver:
Han har lagt kun i ble og en undertrøje her til aften, også med en meget tynd dyne over sig. Men han ryster af kulde og siger han fryser alligevel....
Åhh hvor jeg dog bare hader at se ham sådan.... Lige nu sover han, og holder et meget vågen øje med ham!
Er nok ikke det helt samme. Men da jeg havde født Emil var der jo en masse bagefter. Og jeg lå med over 41 i feber.
Lægen pakkede mig virkelig godt ind, dyne og tæppe og så åbnede hun vinduet så der kom frisk luft ind til mig og så fik jeg vand som jeg skulle drikke alt jeg kunne af.
Og det hjalp virkelig meget, syntes du skal prøve det, for hvis han ryster pga af det så får han rigtig ondt i ryggen af det, kan huske jeg fik store smerter pga det da jeg ikke kunne stoppe rystelserne igen før jeg blev pakket ind.
Men jeg syntes du skal ringe til lægen sige du vil have de skal kigge på ham da han ryster og har så høj feber, og du er meget nervøs og vil betyde en del for dig at de vil kigge for at alle parter er sikker på at det "bare"er en virus eller infektion.
Vores har lige haft luft vejs infektion og den var også højt oppe, 39.8 og hvis den kom højere oppe end det skulle vi komme. Så underligt du ikke skal. 42 er jo det kritiske
Anmeld