Tja...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2018

migxher

Snak sammen og sænk forventningerne lidt ! Mange forventer at det er rosen rødt og fyrværkeri hele tiden og så snart det ikke er går de fra hinanden. Men det kan jeg så fortælle at efter 7 år er det bare ikke fyr og flamme 24/7. Elsker man hinanden og kan snakke sammen skal det nok gå. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja. Vi herhjemme har også perioder hvor parforholdet glemmes. Vi kommer hurtigt ind o en periode hvor vi glemmer at prioritere parforholdet og så ‘ kommer man langt fra hinanden’ - sådan rent mentalt og også fysisk. 

Herhjemme er vi dog gode til at tale om det, hvis en af os kan mærke at parforholdet ikke er prioriteret længe - jamen så sørger vi for at holde have mere fokus på det, måske gøre mere ud af en lørdag aften, få børnene passet en weekend og få lidt kæreste tid osv. 

Så herhjemme tager vi det meget i opløbet så vi ikke kommer helt fra hinanden - og vi hurtigt kan finde hinanden igen og blive små forelsket igen. 

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Snak sammen og sænk forventningerne lidt ! Mange forventer at det er rosen rødt og fyrværkeri hele tiden og så snart det ikke er går de fra hinanden. Men det kan jeg så fortælle at efter 7 år er det bare ikke fyr og flamme 24/7. Elsker man hinanden og kan snakke sammen skal det nok gå. 

Vi har faktisk været sammen i 17 (!!) år, men pludselig kan vi ikke tale sammen?? Det er SÅ frustrerende. Og jeg har ikke i sinde, at vi skal gå fra hinanden. Men jeg kan bare heller ikke holde ud, at det er sådan her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.