Min datter vil slet ikke puttes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Cris

Vi har også haft så nogle perioder... Og da det blev for meget har vi bare taget ham oppe igen og ind i stuen og vi har ladet ham lege lidt indtil jeg så, at han viste tegn på trætheden igen. Så startede vi helt forfra. Vi har haft mange forskellige perioder men de gik over. Det bliver mest effektivt, når han bliver puttet meget hurtigt og altid kl20, vi går til tremmesengen og siger godnat og jeg giver ham en kys og så sidder han i sengen. Nogle gange tage han en bil eller et eller andet med og det må han gerne. Og jeg siger godnat og sidder lidt længere væk i vores seng. Han leger en lille smule og hvis han siger, at han gerne vil ud så siger jeg nej, nu er det tid til at sove. Han må godt mosle og lege så længe han vil men kun i sengen. Nogle gange tager det 20min, nogle gange kun 3min men han ligge selv ned og falder i søvn. Nogle gange sover han igennem nogle andre gange vågner han og vil have vand eller faktisk allerede stå op!  Men jeg siger nej og til sidst han ligger igen og sover videre. Jeg synes, at hvis man bliver læst i sengen og synget og alt muligt bliver han lidt mere aktiv... Han har ikke haft igen problemer med at blive putte. Jeg håber, at I også kan finde på en rutine, der virker igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.