Min datter vil slet ikke puttes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Hun bruger ca. 45. min på og græde/tude... Jeg prøver og overbevise min selv om at vi gør det rigtige.. Putter hende som jeg plejer med kys osv. Men så snart hun rør madrasen i sengen begynder det...

Er det ikke bare en periode hun skal i gennem? Det virker slet ikke til at hun har ondt noget sted... Hun er træt og putter ind til mig. Men det resulterer ALTID i vi begge sidder og tuder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

malou

Victor er kun snart 1 år men vi har været det igennem også med at han græd som pisket når jeg lagde ham... op til 1 time før der blev ro. Jeg kunne selv stå med våde øjne og tilsidst tog jeg ham så op ikke smart vel.. well... jeg måtte så have lidt fornuft snak med min svigermor og en dag hun var her puttede jeg ham som jeg plejede.. gav ham sut, sang en sang, godnat og alt det der....- så startede sirenen. Men jeg skulle gå alligevel. 2-3 min lod vi ham græde.. så lige ind igen men bestemt og kærligt putte igen....- og sådan fortsatte jeg. Det tog et par dage med gråd.. men nu sover han 5 min efter jeg har puttet ham. Hver dag kl.19 bliver han lagt og max kvart over sover mit nusser barn. 

Han vidste simpelthen hvordan han skulle "snørre" sin moar... så han ikke skulle sove... jeg tog ham jo op så han fik sin vilje...- pyhh jeg var dum og nybegynder... men nu er jeg heldigvis meget klogere og min søn nyder sin seng og at putte lutte 

knus fra malou

Anmeld

17. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

malou skriver:

Victor er kun snart 1 år men vi har været det igennem også med at han græd som pisket når jeg lagde ham... op til 1 time før der blev ro. Jeg kunne selv stå med våde øjne og tilsidst tog jeg ham så op ikke smart vel.. well... jeg måtte så have lidt fornuft snak med min svigermor og en dag hun var her puttede jeg ham som jeg plejede.. gav ham sut, sang en sang, godnat og alt det der....- så startede sirenen. Men jeg skulle gå alligevel. 2-3 min lod vi ham græde.. så lige ind igen men bestemt og kærligt putte igen....- og sådan fortsatte jeg. Det tog et par dage med gråd.. men nu sover han 5 min efter jeg har puttet ham. Hver dag kl.19 bliver han lagt og max kvart over sover mit nusser barn. 

Han vidste simpelthen hvordan han skulle "snørre" sin moar... så han ikke skulle sove... jeg tog ham jo op så han fik sin vilje...- pyhh jeg var dum og nybegynder... men nu er jeg heldigvis meget klogere og min søn nyder sin seng og at putte lutte 

knus fra malou

Malou Selma har også altid godt ville sove og elsker det stadig, altså hun er ikke til og få op om morgnen... Det er ikke noget med at der kommer tårer eller sådan, kan høre at det bare er fis. Jeg har siden jeg har fået hende gjordt det samme hver aften, netop for at hun ikke skulle blive ked af det.. Og har faktisk også været modstander af og tage børrn op når de er lagt.. Men så siger min kæreste så til mig, gentagende gange at hun græder rigtig om jeg ikke skulle gå ind og tage hende op og lign., der fik jeg dårlig samvitighed, gør jeg mon det rigtige!?

Jeg prøver og gøre som du gjorde med Victor, så håber jeg det hjælper..

Tak for det Malou! Forresten, smukt navn..

Anmeld

17. oktober 2009

bedsted

hej alle

ved godt det er hårdt men lad dem græde men ikke i timer.

vi har en pige på 1 der gjor det og en på 3 der gjor det men det er over stået nu

Anmeld

17. oktober 2009

A.

alle børn skal igennem sådan periode før eller siden..det skal nok går over nu ved jeg ikke lige hvor gamme lhu ner men tænker op det kun være tiger spring måske..

Anmeld

17. oktober 2009

Christinahr

Jeg ville aldrig nogensinde lade mine børn græde sig i søvn - synes det er sååå synd. Det savner jo tryghed. jeg ligger ved begge mine børn til de sover. jeg putter dem samtigdig - det tager 5-10 min og der er ingen der græder.

Synes du skal give dit barn den tryghed det beder om og ikke lade det græde

Anmeld

18. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Christinahr skriver:

Jeg ville aldrig nogensinde lade mine børn græde sig i søvn - synes det er sååå synd. Det savner jo tryghed. jeg ligger ved begge mine børn til de sover. jeg putter dem samtigdig - det tager 5-10 min og der er ingen der græder.

Synes du skal give dit barn den tryghed det beder om og ikke lade det græde

Jamen hun skal jo ikke være oppe til hun selv synes hun er træt. Det er os (mig og faren) der bestemmer.

Jeg giver skam også mit barn rigtig meget tryghed, jeg går ikke ind for at man skal være hos børnene til de sover.

Anmeld

18. oktober 2009

malou

DatterMalou skriver:

Jamen hun skal jo ikke være oppe til hun selv synes hun er træt. Det er os (mig og faren) der bestemmer.

Jeg giver skam også mit barn rigtig meget tryghed, jeg går ikke ind for at man skal være hos børnene til de sover.

Anmeld

18. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

- skriver:

En periode, hun skriger på tryghed, giv hende den ved at syng for hende, hold hende i hånden, ae hende og lign...

Ikke altid det virker at rende frem og tilbage...

Når perioden er ovre 1-2 uger kan i gå tilbage til alm putning med godnat og sov godt og så ud osv.

Hun er nu på . gang med sådan en periode, og jeg erfarer faktisk hjælper ikke og lave om på hvordan vi putter. Så jeg tror bare jeg bliver ved med og gøre det jeg gør. Idag har det kun taget hende 10 min. og falde i søvn.. Uden vilde skrig!

Jeg elsker min datter ohh så højt, men sove det skal hun. Og det ved hun godt. Hun har blot brug for og gøre lidt oprør engang i mellem - da hun altid er en engel!

Anmeld

18. oktober 2009

Christinahr

DatterMalou skriver:

Mine børn bestemmer heller ikke selv hvornår de vil i seng. Jeg bestemmer, men jeg putter ikke mine børn på et fast tidspunkt. Eller jo, de er oftest trætte til putning kl syv, men nogengange bliver den lidt mere. Når de er trætte tager det ingen tid at putte dem. Jeg ligger og putter med dem til de sover - de er sgu hyggeligt.

Jeg går ikke ind for man lader børnene falde i søvn selv hvis det indebære gråd, så vi bliver nok aldrig enige på dette punkt

Held og lykke med putningen, håber det snart kommer til at gå nemt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.