malou skriver:
Victor er kun snart 1 år men vi har været det igennem også med at han græd som pisket når jeg lagde ham... op til 1 time før der blev ro. Jeg kunne selv stå med våde øjne og tilsidst tog jeg ham så op
ikke smart vel.. well... jeg måtte så have lidt fornuft snak med min svigermor og en dag hun var her puttede jeg ham som jeg plejede.. gav ham sut, sang en sang, godnat og alt det der....- så startede sirenen. Men jeg skulle gå alligevel. 2-3 min lod vi ham græde.. så lige ind igen men bestemt og kærligt putte igen....- og sådan fortsatte jeg. Det tog et par dage med gråd.. men nu sover han 5 min efter jeg har puttet ham. Hver dag kl.19 bliver han lagt og max kvart over sover mit nusser barn.
Han vidste simpelthen hvordan han skulle "snørre" sin moar... så han ikke skulle sove... jeg tog ham jo op så han fik sin vilje...- pyhh jeg var dum og nybegynder... men nu er jeg heldigvis meget klogere og min søn nyder sin seng og at putte lutte 
knus fra malou
Malou Selma har også altid godt ville sove og elsker det stadig, altså hun er ikke til og få op om morgnen... Det er ikke noget med at der kommer tårer eller sådan, kan høre at det bare er fis. Jeg har siden jeg har fået hende gjordt det samme hver aften, netop for at hun ikke skulle blive ked af det.. Og har faktisk også været modstander af og tage børrn op når de er lagt.. Men så siger min kæreste så til mig, gentagende gange at hun græder rigtig om jeg ikke skulle gå ind og tage hende op og lign., der fik jeg dårlig samvitighed, gør jeg mon det rigtige!?
Jeg prøver og gøre som du gjorde med Victor, så håber jeg det hjælper..
Tak for det Malou! Forresten, smukt navn.. 
Anmeld