av av mine ribben i uge 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

ja alt i alt synes jeg faktisk jeg har en ganske nem graviditet.

har efterhånden vænnet mig til de lede bækkensmerter, og de bidende plukveer. men ellers så er jeg sluppet billigt, ingen kvalme og andre firlurligheder som ellers kan følge med, når man nu skal have en lille trold.

Hvad med dig?

uhh du er heldig, jeg har døjet meget med kvalme og opkast og gør det stadigvæk, dog ikke så slemt, og nu det her..

men det er det hele værd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

MaleneG

karina22 skriver:

uhh du er heldig, jeg har døjet meget med kvalme og opkast og gør det stadigvæk, dog ikke så slemt, og nu det her..

men det er det hele værd...

æv æv.. så er 9 måneder altså længe i længden hvis man ikke får lov til at få lidt pause fra alle generne engang imellem.

Anmeld

17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

æv æv.. så er 9 måneder altså længe i længden hvis man ikke får lov til at få lidt pause fra alle generne engang imellem.

ja meget, jeg var meget mere dårlig sidst, 8½ mdr og der fødte jeg... håber snart at ku få lov at nyde det...

Anmeld

17. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

karina22 skriver:

puha træls... det er præsis sådan det føles, kan hverken ligge, sidde eller bukke mig.. kan mærke ham stødde på hele tiden.. vildt ubehageligt, også giver det kvalme oveni...

ja.. kan godt huske det......

Kører selv som autoredder og hjulskift var det værste.. Men ud over hans måde at ligge på, havde jeg ingen anden 'bivirkninger'. Men blev smidt hjem på barsel 4 dage før de 4 uger jeg havde lovet min jm at gå af ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.