av av mine ribben i uge 24

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er gravid med mit andet barn, jeg er kun i uge 24, kan huske fra min graviditet med nichlas at jeg i slutningen af graviditeten følte mine ribben blev trykket og det gjorde nas. det kunne helt tage pusten fra mig..

problemet er at jeg alderede nu føler mine ribben bliver presset godt og grundigt, det er virkelig ubehageligt...

er der nogen der har/havde det på samme måde så tidligt i graviditeten..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

MaleneG

karina22 skriver:

jeg er gravid med mit andet barn, jeg er kun i uge 24, kan huske fra min graviditet med nichlas at jeg i slutningen af graviditeten følte mine ribben blev trykket og det gjorde nas. det kunne helt tage pusten fra mig..

problemet er at jeg alderede nu føler mine ribben bliver presset godt og grundigt, det er virkelig ubehageligt...

er der nogen der har/havde det på samme måde så tidligt i graviditeten..???

havde det også selv så tidligt  

Anmeld

17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

havde det også selv så tidligt  

puha  det er træls... syntes det er tidligt, især fordi min mave ikke er så stor igen..

Anmeld

17. oktober 2009

MaleneG

puha  det er træls... syntes det er tidligt, især fordi min mave ikke er så stor igen..

ja, men kan være den lille er igang med at vende sig lidt rundt derinde, prøv evt. at ligge dig lidt ned og slappe af på siden, og se om det ikke kan hjælpe lidt.

synes det tager toppen af "smerten" og irritirationen over det, når det er.

Anmeld

17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

ja, men kan være den lille er igang med at vende sig lidt rundt derinde, prøv evt. at ligge dig lidt ned og slappe af på siden, og se om det ikke kan hjælpe lidt.

synes det tager toppen af "smerten" og irritirationen over det, når det er.

syntes ikke der er noget der hjælper, men nogen dage er det dog ikke så slemt...

men måske er det netop fordi maven ikke er så stor og bebs er stor.. hi hi.. det er værst når jeg ligger ned, så hovedet er højt..

Anmeld

17. oktober 2009

MaleneG

karina22 skriver:

syntes ikke der er noget der hjælper, men nogen dage er det dog ikke så slemt...

men måske er det netop fordi maven ikke er så stor og bebs er stor.. hi hi.. det er værst når jeg ligger ned, så hovedet er højt..

hehe der kan man bare se

men min ligger også med hovedet nedad, så måske derfor det hjælper lidt på mig endnu

Anmeld

17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

hehe der kan man bare se

men min ligger også med hovedet nedad, så måske derfor det hjælper lidt på mig endnu

ja det kan godt være, he he.... har du ellers en god graviditet?

Anmeld

17. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Bingo her...

Frederic lå på tværs ved alle undersøgelser og scaninger. hans nummer lå på venstre ofte, ben og hoved ved mine riben. Så det var tidligt jeg måtte side skævt i alle stole fordi hans hoved banked mod mine ribben. Og hvis jeg bukked mig hurtigt sammen kunne man mærke hans hoved smutte på mine ribben.

Han kunne ikke vendes ved deres forsøg, så han kom ud ved pks og sugkop, da han lå fast under ribben. Pga den måde han havde ligget, gjorde at han ikke lå som andre nyfødte når de ligger på ryggen.

Anmeld

17. oktober 2009

MaleneG

karina22 skriver:

ja det kan godt være, he he.... har du ellers en god graviditet?

ja alt i alt synes jeg faktisk jeg har en ganske nem graviditet.

har efterhånden vænnet mig til de lede bækkensmerter, og de bidende plukveer. men ellers så er jeg sluppet billigt, ingen kvalme og andre firlurligheder som ellers kan følge med, når man nu skal have en lille trold.

Hvad med dig?

Anmeld

17. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Frederic's moar skriver:

Bingo her...

Frederic lå på tværs ved alle undersøgelser og scaninger. hans nummer lå på venstre ofte, ben og hoved ved mine riben. Så det var tidligt jeg måtte side skævt i alle stole fordi hans hoved banked mod mine ribben. Og hvis jeg bukked mig hurtigt sammen kunne man mærke hans hoved smutte på mine ribben.

Han kunne ikke vendes ved deres forsøg, så han kom ud ved pks og sugkop, da han lå fast under ribben. Pga den måde han havde ligget, gjorde at han ikke lå som andre nyfødte når de ligger på ryggen.

puha træls... det er præsis sådan det føles, kan hverken ligge, sidde eller bukke mig.. kan mærke ham stødde på hele tiden.. vildt ubehageligt, også giver det kvalme oveni...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.