Tak for jeres svar 
Som nogle af jer er enige i, er det håbløst at han skal finde et nyt sted. Men på den anden side ville jeg ønske, at vi flyttede sammen, når vi ikke kan vente længere (der er han bare allerede).
Jeg tror selvfølgelig at det vil gå fint, hvis vi flytter sammen, men bare lidt ærgerligt, at det skal gå så stærkt. Jeg må virkelig tænke mig om...
Og til dig, der nævner det praktiske omkring hans økonomi og gæld: Det har jeg styr på.
Jeg kan faktisk godt forstå, hvis du føler dig ret presset lige nu. I har “ kun” været kærester i 3 måneder og du skal allerede tage stilling til om i skal være sammenboende fra om nogle måneder. Ærligt, så ved sku ikke rigtigt hvad jeg havde gjort i din situation , andet end at hvis han flytter ind i din lejlighed , så havde jeg helt klart gjort meget opmærksom på at det er din lejlighed og hvis det ikke gik imellem jer, så var det ham der skulle ud af vagten og finde et andet sted. På den måde hænger ingen af jer “ på hinanden bagefter”.
Men det lyder også til at han har ret travlt på andre vigtige punkter, og det gør det jo bestemt ikke nemmere, det hele taget i betragtning
Anmeld
Citér