Anonym skriver:
Både han og jeg er overvægtig, men hvor jeg arbejder på at tabe mig, og selv om hans mor ligeud har sagt at han er for fed, så gør han ikke noget for at tabe sig. Det er også at jeg ikke bliver tilfredsstillet når vi endelig har sex, men bliver ikke "hjulpet" på en anden måde.
Men i er nødt til at tale om det... har i nogensinde gjort det?
Du kan jo starte med at fortælle ham at din lyst er absolut på et 0 punkt. Og hvis den skal op, kræver det at hsn kan vise dig at i godt kan være kærlige og intime uden at knalde. Og kom med nogen forslag til hvad du godt kan lide han gør - nusser dig i håret eller hvad det nu kunne være.
ift at tænde på hinanden, kan du jo starte med dig selv.. sig at du ikke føler dig attraktiv som overvægtig og det også er en hæmsko. Om hsn ikke føler noget omkring det? Og så ville jeg faktisk godt turde at være lidt ærlig og fortælle ham hvor meget jeg tændte på ham i starten, hvad du synes var lækkert. - uden at bruge ord omring at du IKKE tænder på ham nu. Det vil ligge lidt implicit, men jeg tror det hjælper at du ikke siger det direkte. Det er jo altsammen noget han kan få tilbage hvis han vil! Man KAN inke kræve at man tænder på hinanden fuldstændig uanset hvordan man ser ud, sådan er det bare. Så det nytter heller ikke rigtig at bilde ham ind at langsom intimitet er vejen frem hvis det i virkeligheden ikke er nok..
i kunne også prøve med en sexolog, han/hun vil sikkert kunne få det hele på bordet på en pæn facon. For det er skidesvært at tale om uden at såre alt for dybt.
Ift tilfredsstillelse, er det igen noget en sexolog kunne hjælpe med. Måske skal hsn tænke mere over at hjælpe dig inden han tænker på sig selv, måske skal du hjælpe dig selv hvis i ønsker klimaks sammen.. der er mange muligheder 
Anmeld
Citér