Tak skal I have allesammen. Jeg var også selv godt tilfreds med resultatet. Jeg er nu glad for, at jeg lavede denne "prøvekage" - både mht. selve kagen og også hvad angår pynten. Man finder lynhurtigt på metoder til at forbedre ting og gøre nogle arbejdsprocesser hurtigere.
Kagen på billederne har taget ca. 5 timer at lave i alt. Jeg er overbevist om, at jeg kan gøre det hurtigere med den næste. Jeg havde ikke børnefri (Susan) men Louise sov en del af tiden, og Sofie var i fantastisk humør hele lørdagen (hvor jeg lavede pynten og monterede den).
Og så har jeg opdaget, at det er rigtig god terapi at stå og lave kage - lidt ligesom jeg synes det er at nusse i drivhus og køkkenhave. Så nu har jeg terapi både til sommer og vinter
.
Endnu engang tak for jeres rosende ord. Det giver lige en ekstra glæde ved "arbejdet". Min mand har jo grinet lidt af alt det hér kageri og kursus i kbh. og jaja - lad da konen. Specielt fordi vi ALDRIG spiser kage herhjemme og jeg aldrig tidligere har gjort noget ud af at bage. - Men da jeg tog min kage med til kaffe hos nogle venner lørdag aften, og resten af selskabet udbrød det samme som jer, så grinede han ikke. Jeg tror, han er kureret.
- Helle - der lige kunne bruge et par fif om aroma i fondant... Laver en ny tråd.
Anmeld