Autostol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Noah08 skriver:

Den bagudvendte autostol fra be safe har fået rigtig gode karakterer tror faktisk den lå næsten i top i sidste tænk test, og den forhandles i kære børn

Mange tak skal du ha´. Den vil jeg da lige tjekke ud.

God lørdagaften til dig og dine kære

-T.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malucca09 skriver:

Først mange tak for hjælpen

Lige nu har Malucca også Römer babystol.

-Og ja så længe hun kan, får hun også lov at sidde i den.

Hvorfor jeg vil ha´den næste også er baudvendt er pga. hun er født for tidligt og ikke er så stærk motorisk. Jeg ved godt det kan nå at komme inden hun kommer over i den anden. Men har nu læst utalige artikler vedr. stole og alle peger på at bagudvendt er de mest sikre.

Måske den du har linket er en af dem, man kan lave fremadrettet også. Hvilke jo er ret smart.

Men endnu engang mange tak for hjælpen.

Trine.

Åhh min søster købte en til deres datter som kan vende begge veje skal lige prøve at få fat i hende og finde ud af hvad den hedder. Lige så snart jeg har snakket med hende sender jeg lige en besked til dig.

Jeg vil heller end gerne hjælpe dig og syntes det er en skide god ide du vil have hun bliver ved med at være bagud vendt. Må jo indrømme at det er noget jeg brænder lidt for for folk har lidt svært ved at forstå hvor mange kræfter der er på spil når man køre galt.

Men ellers syntes jeg du skal køre i babysam eller kære børn og høre dem ad hvad de har og så kan du jo altid se om den kommer på bud. Eller finde den på en hjemmeside fra tyskland eller sverige for der er de billigere

Anmeld

17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Joan ( Smallie ) skriver:

Åhh min søster købte en til deres datter som kan vende begge veje skal lige prøve at få fat i hende og finde ud af hvad den hedder. Lige så snart jeg har snakket med hende sender jeg lige en besked til dig.

Jeg vil heller end gerne hjælpe dig og syntes det er en skide god ide du vil have hun bliver ved med at være bagud vendt. Må jo indrømme at det er noget jeg brænder lidt for for folk har lidt svært ved at forstå hvor mange kræfter der er på spil når man køre galt.

Men ellers syntes jeg du skal køre i babysam eller kære børn og høre dem ad hvad de har og så kan du jo altid se om den kommer på bud. Eller finde den på en hjemmeside fra tyskland eller sverige for der er de billigere

Ja ved godt nogen folk ikke altid tænker sig om mht. sikkerhed, børn og biler.

Har flere bekendte der flytter deres børn over i 2érn pga. barnet skal sidde med bøjet ben i 1érn. Men de er IKKE 9 mdr. De vejer knap 9 kg. og de kan IKKE selv sidde stabilt.

Men de mener at det er synd at benene skal være bøjet Men jeg vil ski hellere ha´en baby med brækket ben, end en baby med brækket nakke/ryg.

Så jo jeg går også meget op i sikkerheden i bilen.

oh ja det havde jeg selvf. ikke lige tænkt på, har mange bekendte i sverige.

Anmeld

17. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malucca09 skriver:

Ja ved godt nogen folk ikke altid tænker sig om mht. sikkerhed, børn og biler.

Har flere bekendte der flytter deres børn over i 2érn pga. barnet skal sidde med bøjet ben i 1érn. Men de er IKKE 9 mdr. De vejer knap 9 kg. og de kan IKKE selv sidde stabilt.

Men de mener at det er synd at benene skal være bøjet Men jeg vil ski hellere ha´en baby med brækket ben, end en baby med brækket nakke/ryg.

Så jo jeg går også meget op i sikkerheden i bilen.

oh ja det havde jeg selvf. ikke lige tænkt på, har mange bekendte i sverige.

Sådan har jeg det jo også har også en lille pige på knap 8 måneder og hun får lov til at sidde begud vendt til hun kan gå. Storbror sad sådan til han var 15 måneder selv om han var en meget stor dreng. Ved 5 måneder undersøgelse vejet han 9,2 kg og det var også grunden til vi købte den stor bagud vendt stol og hold da kæft jeg er glad for det. Den er alle penge værd. Nu er han godt 2 år og er kommet over i en rømer king som han næsten ikke kan have hans brede skulder i men han får altså lov til at vente med at komme over i en større fordi jeg vil gerne han skal sidde i 5 punkts sele så længe så muligt.

Bla bla jeg kunne blive ved.. Sorry.

Men jeg sender lige en ms til min søster og så vender jeg tilbage til dig. Bliver nok først i morgen for hun er til noget fest i aften.

Syntes helt sikkert du skal benytte dig af dui kender folk i sverige for deres krone er jo noget lavere end vores.

Joan.

Anmeld

18. oktober 2009

Lullaby

Tak skal du ha´. For info. Hvilke mærke er jeres stol. (Kan skisme ikke se det på fotoet)

Trine.

Det er en maxi cosi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.