Autostol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

piger,

Jeg sidder og kikker på den næste autostol til Malucca. Men synes det er jungel.

Det er stol nr. 2 hun skal have. Godt nok først om noget tid. Vil skyde på det er efter jul eller hendes fødselsdag i feb. men det kan jo være jeg er heldig og få den på bud, i jan.

Jeg vil (gerne) havde den er bagudvendt, men synes ikke der lige er så meget på marked.

Så kom frit med jeres erfaringer med autostole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malucca09 skriver:

piger,

Jeg sidder og kikker på den næste autostol til Malucca. Men synes det er jungel.

Det er stol nr. 2 hun skal have. Godt nok først om noget tid. Vil skyde på det er efter jul eller hendes fødselsdag i feb. men det kan jo være jeg er heldig og få den på bud, i jan.

Jeg vil (gerne) havde den er bagudvendt, men synes ikke der lige er så meget på marked.

Så kom frit med jeres erfaringer med autostole.

Jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe dig. Vi har en stol der er bag udvendt der går op til 18 kg.

Hvor stor er hun nu altså kg og hvor lang er hun?

Det er jo bare det med at de stole der går op til 18 kg og vender bagud de fylder riigtig meget.

Både svensker og nordmænd laver nogen stole der er bag udvendt for de går meget mere op i sikkerhed der oppe.

Hvis dui har lyst skal jeg nok lige se om jeg kan finde nogen stole til dig men har ikke tid lige nu, men i aften har jeg.

Joan

Anmeld

17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe dig. Vi har en stol der er bag udvendt der går op til 18 kg.

Hvor stor er hun nu altså kg og hvor lang er hun?

Det er jo bare det med at de stole der går op til 18 kg og vender bagud de fylder riigtig meget.

Både svensker og nordmænd laver nogen stole der er bag udvendt for de går meget mere op i sikkerhed der oppe.

Hvis dui har lyst skal jeg nok lige se om jeg kan finde nogen stole til dig men har ikke tid lige nu, men i aften har jeg.

Joan

Malucca er knap 8 mdr. vejer ca. 6200 og måler ca 64-65 cm.

Ja jeg ved at vores kære naboer kun bruger bagudevendte stole indtil de er 4 år.

Det er ikke vigtigt om de fylder meget da det kun er mig og hende til hverdag. Sikkerhed frem for flere i bilen.

Jeg vil med glæder tage mod links eller andet der kan føre mig på sporet af en bagvendt stol.

Hvilke stol mærke har I ?

På forhånd tak for hjælpen : )

Anmeld

17. oktober 2009

Lullaby

Vi bruger denne indtil de er 4 år og ca 15 kg. Den går helt op til 18 kg mener jeg  Dog ikke bagudvendt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malucca09 skriver:

Malucca er knap 8 mdr. vejer ca. 6200 og måler ca 64-65 cm.

Ja jeg ved at vores kære naboer kun bruger bagudevendte stole indtil de er 4 år.

Det er ikke vigtigt om de fylder meget da det kun er mig og hende til hverdag. Sikkerhed frem for flere i bilen.

Jeg vil med glæder tage mod links eller andet der kan føre mig på sporet af en bagvendt stol.

Hvilke stol mærke har I ?

På forhånd tak for hjælpen : )

Nu ved jeg ikke hvad for en stol du har nu. men vi har en lille rømer også og den ville hun fint kunne sidde stadigvæk. Den der hedder 0-13 kg.

Men den vi har nu hedder akta grato og er købt i babysam og den er bare super. Der kan jeg nemlig tage stolen med. Hvis du vil have billeder siger du bare til men ellers har recaro lavet en der vender bagud men den hedder 9-18 kg og det er hun jo ikke rigtig stor nok til endnu

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1029 Der har de dem

Anmeld

17. oktober 2009

malou

Klik på billedet, for at se et større billedeVictor sidder i denne her. Det er en Rømer King Plus. Min mor gik på TÆNK forbrugerside der tester alt muligt og de lavede en europæisk test over MANGE hundrede autostole og der var det denne der vandt over dem alle. Den er dog fremadvendt. Men jeg er SUPER glad for de 2 vi har...

knus malou

Anmeld

17. oktober 2009

Noah08

Den bagudvendte autostol fra be safe har fået rigtig gode karakterer tror faktisk den lå næsten i top i sidste tænk test, og den forhandles i kære børn

Anmeld

17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Joan ( Smallie ) skriver:

Nu ved jeg ikke hvad for en stol du har nu. men vi har en lille rømer også og den ville hun fint kunne sidde stadigvæk. Den der hedder 0-13 kg.

Men den vi har nu hedder akta grato og er købt i babysam og den er bare super. Der kan jeg nemlig tage stolen med. Hvis du vil have billeder siger du bare til men ellers har recaro lavet en der vender bagud men den hedder 9-18 kg og det er hun jo ikke rigtig stor nok til endnu

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1029 Der har de dem

Først mange tak for hjælpen

Lige nu har Malucca også Römer babystol.

-Og ja så længe hun kan, får hun også lov at sidde i den.

Hvorfor jeg vil ha´den næste også er baudvendt er pga. hun er født for tidligt og ikke er så stærk motorisk. Jeg ved godt det kan nå at komme inden hun kommer over i den anden. Men har nu læst utalige artikler vedr. stole og alle peger på at bagudvendt er de mest sikre.

Måske den du har linket er en af dem, man kan lave fremadrettet også. Hvilke jo er ret smart.

Men endnu engang mange tak for hjælpen.

Trine.

Anmeld

17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

malou skriver:

Klik på billedet, for at se et større billedeVictor sidder i denne her. Det er en Rømer King Plus. Min mor gik på TÆNK forbrugerside der tester alt muligt og de lavede en europæisk test over MANGE hundrede autostole og der var det denne der vandt over dem alle. Den er dog fremadvendt. Men jeg er SUPER glad for de 2 vi har...

knus malou

Hej Malou.

Først vil jeg sige du er ikke den eneste der har fået baby trauma i dag. Puha en dag det har været

Og ja jeg har hørt meget godt om den Römer stol I har, og hvis jeg ikke finder den helt RIGTIGE bagudvendte, bliver det også sådan en.

Knus fra Trine der har haft det DÅRLIGT hele eftermiddagen. (især da Malucca valgte at sove hele 3 timer, så jeg havde inte at lave

Anmeld

17. oktober 2009

Klumpe-dumpe

MorpåSjælland skriver:

Vi bruger denne indtil de er 4 år og ca 15 kg. Den går helt op til 18 kg mener jeg  Dog ikke bagudvendt

Tak skal du ha´. For info. Hvilke mærke er jeres stol. (Kan skisme ikke se det på fotoet)

Trine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.