Hvilken elefanthue til 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2018

Soonmom

libramarie12 skriver:

Som pædagog i bh og vuggestue vil jeg sige IKKE købe dem de tykke fra Huttelihut de er sås svært  at tag på for børnene og de små i vuggestuen når vi skal tag af dem. Så synd. Dem der er af uld fra Føtex Merinould fra 808  de er gode og sider alt tid godt på børn. Koster ikke meget og de er økologisk 

808 sidder langt fra altid godt på børn

Vh en der også arbejder i vuggestue 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2018

Carina:-)

Loa skriver:

Ser umiddelbart ikke Racing kids eller mikkeline som mærkevarer, men Hummel og huttelihut derimod. Jeg giver simpelhen hellere ikke 3-500 kr for en hue der bruges et par måneder. 

Så hellere to billigere

Der er nu ikke den store prisforskel på marmar som du skrev du bruger nu og fx Hummel.  Tror faktisk Hummel er billigere....

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Loa

Carina:-) skriver:

Der er nu ikke den store prisforskel på marmar som du skrev du bruger nu og fx Hummel.  Tror faktisk Hummel er billigere....

Marmar huen har vi heller ikke selv købt  

ikke at jeg/vi har noget imod mærkevare, havde jeg væsentlig flere penge, levede jeg kun med Hummel

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Carina:-)

Loa skriver:

Marmar huen har vi heller ikke selv købt  

ikke at jeg/vi har noget imod mærkevare, havde jeg væsentlig flere penge, levede jeg kun med Hummel

Hummel laver også meget fint .

Her er jeg en sucker for soft gallery 

Anmeld Citér

10. oktober 2018

Birthdaybaby

Loa skriver:

Ja banalt spørgsmål måske, men hvilken elefanthue fungerer for jeres børn? 

Vi har i disse dage brugt en marmar elefanthue (tynd) men den sidder elendigt omkring hovedet på hende. Enten ryger den ned i øjnene, eller også ryger den op over munden.

Vil voldsomt gerne finde en der bare bliver siddende ordenligt på hende under lidt bevægelse... 

Vi bruger Johas og den bliver siddende på meget aktivt barn i naturdagpleje. ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.