Hvilken elefanthue til 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2018

Loa

asphodel skriver:

Hah, jeg forstår mig ikke på det dér mærkevarerace. Vi har købt vores i Bilka, og den sidder som den skal! 

Ser umiddelbart ikke Racing kids eller mikkeline som mærkevarer, men Hummel og huttelihut derimod. Jeg giver simpelhen hellere ikke 3-500 kr for en hue der bruges et par måneder. 

Så hellere to billigere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2018

Lje

Loa skriver:

Ja banalt spørgsmål måske, men hvilken elefanthue fungerer for jeres børn? 

Vi har i disse dage brugt en marmar elefanthue (tynd) men den sidder elendigt omkring hovedet på hende. Enten ryger den ned i øjnene, eller også ryger den op over munden.

Vil voldsomt gerne finde en der bare bliver siddende ordenligt på hende under lidt bevægelse... 

Racing Kids spiller maksimalt herhjemme. Enkelt-lags til overgangsperioden og dobbeltlag (med uld og så er der noget wind breaker der ved ørerne) til vinter. Her har de holdt 2 sæsoner hver. 

Vi bruger de "runde" (klassisk form), for dem der ligesom "går op i en spids" sidder lidt pudsigt på vores barn. 

Vh.

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Lenchick

Soonmom skriver:

Racing Kids - de bliver siddende 

Enig  Racing Kids huer har super pasform og findes i alverdens farver, faconer, tykkelser osv. 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Lenchick

Racing Kids 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Lenchick

Lje skriver:

Racing Kids spiller maksimalt herhjemme. Enkelt-lags til overgangsperioden og dobbeltlag (med uld og så er der noget wind breaker der ved ørerne) til vinter. Her har de holdt 2 sæsoner hver. 

Vi bruger de "runde" (klassisk form), for dem der ligesom "går op i en spids" sidder lidt pudsigt på vores barn. 

Vh.

Så enig 

Anmeld Citér

8. oktober 2018

Lenchick

asphodel skriver:

Hah, jeg forstår mig ikke på det dér mærkevarerace. Vi har købt vores i Bilka, og den sidder som den skal! 

Racing Kids er prismæssigt på niveauet med Bilkas og endnu billigere på udsalg. Og de er så gode! 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Herhjemme er racing kids også favoritten. Et-lags efterår og forår, og så 2-lags med uld til vinteren. 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

1518

Vi har også været superglade for vores Racing Kids 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

Loa

To Racing kids er købt - en tyk og en tynd 

Anmeld Citér

9. oktober 2018

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Som pædagog i bh og vuggestue vil jeg sige IKKE købe dem de tykke fra Huttelihut de er sås svært  at tag på for børnene og de små i vuggestuen når vi skal tag af dem. Så synd. Dem der er af uld fra Føtex Merinould fra 808  de er gode og sider alt tid godt på børn. Koster ikke meget og de er økologisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.