Efter 9 år sammen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det synes jeg faktisk at jeg har, altså lært ham bedre at kende her i vores 30'ere... Men det er kun til det positive 

Vi fik børn inden vi blev 30, vi blev gift inden vi blev 30, og har nu været sammen i 12+ år.

Jeg ved nu hvordan han er som far, og som en mere ansvarsfuld mand. Han er også introvert og ikke en der hver dag deler sine inderste tanker og følelser. Så de kommer i små bidder.

Jeg kender ham efterhånden rigtig godt nu, og jeg vil tro at der er meget lidt der kan overraske mig. Men jeg elsker også at vi stadig kan vokse sammen, at jeg stadig ser nye og spændende sider af ham, at vi stadig kan udvikle os sammen 

Enig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi hat snart været sammen i 10 år - synes ikke der er kommet nye sider frem. Synes bare han er en fantastisk far som jeg havde regnet med og skøn kæreste 

Anmeld Citér

8. september 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har været sammen i lidt over 11 år. 

Synes egentlig vi altid har kendt hinanden godt. 

Men vi har jo udviklet os og gjort det i hver vores personlig snoede retning.

Vi har været sammen siden jeg var 14 og han 19, så det er jo klart at der er flere ting, som der dukker op under tiden. store som små ting. Drømme der ændrer sig, behov der ændrer sig.

Men til dato ikke noget han har haft fortiet i flere år

Anmeld Citér

8. september 2018

Carina:-)

Han er endnu ikke kommet med nogle hemmeligheder 

Men da jeg var barn var der et familiemedlem der efter 20 års ægteskab kørte ud på en gård med sin kone. 

Sagde der var noget han ville vise hende. Og så kom en 4-5 årig pige løbende . Og sagde "Hej far" 

Han havde haft et ekstra familieliv kørende i mange år. 

Det var og er stadig det største samtaleemne til familie festerne. 

Anmeld Citér

8. september 2018

Babilooo

Carina:-) skriver:

Han er endnu ikke kommet med nogle hemmeligheder 

Men da jeg var barn var der et familiemedlem der efter 20 års ægteskab kørte ud på en gård med sin kone. 

Sagde der var noget han ville vise hende. Og så kom en 4-5 årig pige løbende . Og sagde "Hej far" 

Han havde haft et ekstra familieliv kørende i mange år. 

Det var og er stadig det største samtaleemne til familie festerne. 

Wow ... sikke en historie!

hvad skete der..?

Anmeld Citér

8. september 2018

Carina:-)

Smølfine123 skriver:

Wow ... sikke en historie!

hvad skete der..?

De blev skilt 

Hun hører til vores del af familien.  Så aner ikke om han blev sammen med den anden familie.

Men kan huske det var voldsomt spændende at sidde og lade som om man ikke lyttede imens de voksne sladrede løs og forargelsen drev ned AF væggene. 

Sådan et familiedrama kan virkelig sætte gang i enhver familiefest. 

Og alle nye medlemmer kender til den.

Som barn forstod jeg ikke tragedien i det for mit familiemedlem  men i dag har jeg ondt af hende for Hun brugte de bedste år på ham og det har helt sikkert gjort hende bitter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.