Efter 9 år sammen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.670 visninger
15 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2018

Anonym trådstarter

Oplever i at selvom i har været lang tid sammen med jeres partner, at i første rigtigt it kommer at lære dem at kende da i ramte 30 erne? 

Er gift med en it mand, som er introvert, det er første nu i en alder af 32 år, at han indrømmer en masse ting overfor mig. 

Synes bare det er lidt vildt, vi har været sammen siden vi var 24 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2018

Anonym

Jeg kendte et par der var sammen i 12 år! Havde været igennem behandling i 5år og været igennem rigtig mange nedture - og opture da hun blev gravid og de fik et barn. Man skulle tro de virkelig kendte alle hinandens sider. 

Men efter 12 år sprang manden pludselig en bombe om nogen ting han altid havde indeholdt men aldrig fortalt om, end ikke kommet med hint til. Konen kunne slet ikke forlige sig med det. Det stred imod alt hvad hun tænkte om ham. Og de blev skilt. Det var så syret. 

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Altså jeg kender da er par der har været sammen i hvert fald over 10 år og har også fået barn sammen.

Manden har været utro med en af hendes kollegaer, for en del år siden, det aner hun ikke noget om.

Han skriver formentlig stadig på nettet med kvinder, han  meldte sig i hvert fald ind i en Facebook gruppe (skjult). - Dette ved hun formentlig heller ikke noget om

Jeg synes det er så klamt, og har så ondt af hende og har lyst til at fortælle det, men det mener min kæreste ikke vi skal blande os i. Tænker bare hvordan jeg ville have det hvis jeg var i hendes sko

Anmeld Citér

7. september 2018

Rosa-Sophia

Nu kan min eksmand og jeg måske ikke helt bruges som eksempel, for vi er jo skilt. Men vi er stadig rigtig tæt knyttet og taler sammen hver dag og jeg føler da, at vi lærer hinanden bedre og bedre at kende, selvom vi har kendt hinanden i 10 år (7 år som kærester og 3 år som deleforældre/familie/venner). Så jeg kan sagtens sætte mig ind i det du skriver. 

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Altså jeg kender da er par der har været sammen i hvert fald over 10 år og har også fået barn sammen.

Manden har været utro med en af hendes kollegaer, for en del år siden, det aner hun ikke noget om.

Han skriver formentlig stadig på nettet med kvinder, han  meldte sig i hvert fald ind i en Facebook gruppe (skjult). - Dette ved hun formentlig heller ikke noget om

Jeg synes det er så klamt, og har så ondt af hende og har lyst til at fortælle det, men det mener min kæreste ikke vi skal blande os i. Tænker bare hvordan jeg ville have det hvis jeg var i hendes sko

Nej nej nej  shit jeg havde blandet mig! Måske startet en snak om åbne forhold og set hvad hendes holdning var - og derefter bryde tavsheden om min viden hvis jeg kunne mærke at de i hvertfald ikke har aftalt at dele med andre.

Anmeld Citér

7. september 2018

Mortilah

Anonym skriver:

Hvis det var mig ville jeg gerne have besked fra dig! I så fald havde jeg ikke lyst til at spilde flere gode år på min mand og vill finde mig en ny! Jeg ER blevet snydt en gang og jeg er bare glad for jeg ikke spildte endnu mere tid..

Hvis de har åbent forhold kan de jo bare sige “jamen det ved jeg da godt” punktum...

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvis det var mig, ville jeg for guds skyld ønske at nogen/fx du sagde noget til mig.. livet er for kort til tarvelige utro mænd..

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er enig her - stakkels pige 

Alle i familie vidste min fætters kæreste var utro endda mig i en alder af 12 år - hun var utro med en gift mand

Gik mere end et år - til en ven sagde det 

Altid synes det var så synd for ham ALLE vidste det og ingen vilde sige noget 

Anmeld Citér

7. september 2018

JD

Anonym skriver:

Jeg havde så meget blandet mig og fortalt hende hvad jeg vidste. 

Jeg ville meget hellere vide det og finde en der rent faktisk ville mig, end spilde mit liv på en der tydeligvis ikke ville. 

Anmeld Citér

7. september 2018

Anonym

Ja det synes jeg faktisk at jeg har, altså lært ham bedre at kende her i vores 30'ere... Men det er kun til det positive 

Vi fik børn inden vi blev 30, vi blev gift inden vi blev 30, og har nu været sammen i 12+ år.

Jeg ved nu hvordan han er som far, og som en mere ansvarsfuld mand. Han er også introvert og ikke en der hver dag deler sine inderste tanker og følelser. Så de kommer i små bidder.

Jeg kender ham efterhånden rigtig godt nu, og jeg vil tro at der er meget lidt der kan overraske mig. Men jeg elsker også at vi stadig kan vokse sammen, at jeg stadig ser nye og spændende sider af ham, at vi stadig kan udvikle os sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.