Min helt egen holdning er at jeg slet intet nogensinde har ville at gøre m mænd der tager stoffer. Så en situation hvor jeg skulle have et behov for at teste min mand er absurd i mit hovede.
men ! Det kan du jo ikke bruge til noget som helst, så i din situation handler det vel ikke kun om den weekend. Overvej også flere ting ...
Er det et problem der har stået på længe
der gentager sig - og hvor tit
vil han have hjælp
synes han selv han har et problem
hvorfor tror du han gør det.
Har han psykiske problemer
hvordan er hans vennekreds, ses han meget med dem, er han villig til at skippe dem
hvordan er han ellers overfor dig og børnene. Er han en god mand og far. Laver han noget derhjemme
Hvordan er hans prioriteter. Sætter han stoffer før børnene og hvordan m andre ting
er der andet misbrug sådan alkohol
har han en uddannelse, et job, er der fremtid i ham ?
elsker han dig ? Elsker du ham ? Hvorfor er i sammen
etc etc
er det her værd at arbejde videre på ? Trods i har børn og også er det overhovedet værd for børnenes skyld, at i er sammen. Vil han arbejde på det. Ser han problemet.
Hvad skete sidst og hvorfor flyttede du tilbage. Lovede han guld og grønne skove der ikke holdte ved, eller savnede du ham og gav efter.
- måske du skulle tage en pause væk fra ham - tænk over tingene og sæt et alternativ. Og er han noget værd, hvis han vælger stofferne fremfor jer her.