Går jeg over stregen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
19 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2018

Anonym trådstarter

min kæreste har taget stoffer med sine venner før, og sidst han tog det var for 1 år siden. Ved jeg med sikkerhed. Vi har været gået fra hinanden men fandt så sammrn igen, jeg har så sagt at stoffer skal stoppes! Vi har 2 børn sammen. 

Han skal så til fødselsdag, uden damer i week. Så det vil sige det er alle vennerne sammen. De bliver 40 gutter ca i alt, nå men. Jeg ved jo næsten med sikkerhed at der vil være stoffer i omløb til fødselsdagen.

Jeg har sagt til kæreste at helt fint han deltager, det kan han gøre alt det han vil, det er jeg lidt lige glad med, MEN tager han stoffer så er det slut og så må han flytte. 

Går jeg over stregen? 

Jeg hader stoffer virkelig. Virkelig! De var blandt andet en af grundene til vi gik fra hinanden sidst.

Jeg har sagt til ham jeg vil købe noget så jeg kan teste ham for stoffer.

Går jeg igen over stregen? 

Jeg ved han vil lyve hvis han har lyst for det rager ham en pap and, han er meget ego og tænker kun på dig selv. Derfor har jeg sagt jeg køber noget så det kan testes. 

Hvad havde du gjort og hvad synes du jeg skal gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

min kæreste har taget stoffer med sine venner før, og sidst han tog det var for 1 år siden. Ved jeg med sikkerhed. Vi har været gået fra hinanden men fandt så sammrn igen, jeg har så sagt at stoffer skal stoppes! Vi har 2 børn sammen. 

Han skal så til fødselsdag, uden damer i week. Så det vil sige det er alle vennerne sammen. De bliver 40 gutter ca i alt, nå men. Jeg ved jo næsten med sikkerhed at der vil være stoffer i omløb til fødselsdagen.

Jeg har sagt til kæreste at helt fint han deltager, det kan han gøre alt det han vil, det er jeg lidt lige glad med, MEN tager han stoffer så er det slut og så må han flytte. 

Går jeg over stregen? 

Jeg hader stoffer virkelig. Virkelig! De var blandt andet en af grundene til vi gik fra hinanden sidst.

Jeg har sagt til ham jeg vil købe noget så jeg kan teste ham for stoffer.

Går jeg igen over stregen? 

Jeg ved han vil lyve hvis han har lyst for det rager ham en pap and, han er meget ego og tænker kun på dig selv. Derfor har jeg sagt jeg køber noget så det kan testes. 

Hvad havde du gjort og hvad synes du jeg skal gøre?

Jeg syntes det du har sagt til ham er helt fair.

Anmeld Citér

5. september 2018

Babilooo

Nej ikke over stregen

ville aldrig selv være sammen med en der er meget egoistisk og som havde en omgangskreds der med sikkerhed tog stoffer. Men hvis du tror han kan styre det og du elsker ham er det bedste jo at teste ham.

Anmeld Citér

5. september 2018

serinasmor

Jeg synes det er helt fair at du ikke vil have ham boende, hvis han tager stoffer. Din udmelding er derfor ok. 

MEN 

HVis du ikke stoler nok på ham til at vide at han ikke tager de stoffer, hvis han har lovet at lade være. Ja så vil jeg overveje om I overhovedet har en fremtid. 

Altså - selve testen synes jeg ikke er i orden. For et godt forhold bør bygge på tillid.

Anmeld Citér

5. september 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Nej ikke over stregen

ville aldrig selv være sammen med en der er meget egoistisk og som havde en omgangskreds der med sikkerhed tog stoffer. Men hvis du tror han kan styre det og du elsker ham er det bedste jo at teste ham.

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikkr at jan kan styre det hvis vennerne har stoffer og han bliver tilbudt. Så bedste mulighed for at få sandhed er at teste. Håber så på et negativ

Anmeld Citér

5. september 2018

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg synes det er helt fair at du ikke vil have ham boende, hvis han tager stoffer. Din udmelding er derfor ok. 

MEN 

HVis du ikke stoler nok på ham til at vide at han ikke tager de stoffer, hvis han har lovet at lade være. Ja så vil jeg overveje om I overhovedet har en fremtid. 

Altså - selve testen synes jeg ikke er i orden. For et godt forhold bør bygge på tillid.

Ja også rigtigt. Men han gør lidt det der passer ham. Og skulle han blive tilbudt eller få lyst til noget i weel, så er den eneste måde at få sandhed på, via test er jeg ret sikker på.. hvis jeg spørg ham om han har taget vil han sige nej også hvis det var et ja

Anmeld Citér

5. september 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg syntes det du har sagt til ham er helt fair.

Okay. Tak for svar

Anmeld Citér

5. september 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikkr at jan kan styre det hvis vennerne har stoffer og han bliver tilbudt. Så bedste mulighed for at få sandhed er at teste. Håber så på et negativ

Bedste mulighed er at gå fra ham.

Hvis han er en ego type der gør som han vil, lyver om at han gør det, er ligeglad med hvad du synes og i øvrigt er ligeglad med at han har en familie, er han så værd at holde på - selv for børnenes skyld?

I princippet synes jeg at et forhold hvor man er nødt til at teste hinanden for at få en sandhed er virkelig langt ude og iøvrigt dødsdømt. Men jeg har ikke nogen bedre løsning hvis du virkelig ønsker at blive sammen med ham.

Anmeld Citér

5. september 2018

Rosa-Sophia

Jeg ville fravælge ham af to årsager. Den ene, at han ikke er i stand til at fravælge stofferne og den anden, hvis jeg som du ikke føler  at du kan stole på ham. Jeg er så også farvet af, at jeg har haft to kærester i mit liv med problemer med stoffer. Den ene startede med at have fuldtidsjob og kun ryge hash en gang hver anden weekend, blev så ledig og røg det pludselig daglig og brugte alle sine penge på det. Jeg var altid hans andet valg. Den anden var en kvinde, der decideret var narkoman. Hun tog piller og pulver og var på afvænningsklinik. Så jeg går i en stor bue uden om folk med misbrugsproblemer og ville aldrig lade dem have noget med mit barn at gøre. I min verden passer stoffer ikke med at være forældre. Men det er selvfølgelig også fordi jeg har set to mennesker miste kontrollen og ikke holde det til en festlig lejlighed ind i mellem  

Anmeld Citér

5. september 2018

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia85 skriver:

Jeg ville fravælge ham af to årsager. Den ene, at han ikke er i stand til at fravælge stofferne og den anden, hvis jeg som du ikke føler  at du kan stole på ham. Jeg er så også farvet af, at jeg har haft to kærester i mit liv med problemer med stoffer. Den ene startede med at have fuldtidsjob og kun ryge hash en gang hver anden weekend, blev så ledig og røg det pludselig daglig og brugte alle sine penge på det. Jeg var altid hans andet valg. Den anden var en kvinde, der decideret var narkoman. Hun tog piller og pulver og var på afvænningsklinik. Så jeg går i en stor bue uden om folk med misbrugsproblemer og ville aldrig lade dem have noget med mit barn at gøre. I min verden passer stoffer ikke med at være forældre. Men det er selvfølgelig også fordi jeg har set to mennesker miste kontrollen og ikke holde det til en festlig lejlighed ind i mellem  

Tak for alle svar. Du har nok ret Men jeg læser sidst i sætningen at du skriver du har set to miste kontrollen og ikke holde det til en festlig lejlighed ind i mellem, men det er det kæresten vil hvis han tager det. Og jeg vil bare ikke havr stoffer i mit liv og heller ikkr ved festlige lejligheder. Er det nogen man bare må finde sig i eller .. hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.