Brugte sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Som udgangspunkt nej, så hverken bruges eller sælges, eller gives bort brugte sko, MEN er det nye sko som har været et fejlkøb, så ja - for så har de jo ikke været brugt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2018

Tante15

Jeg går ind for genbrug, bare ikke med fodtøj. 

Jeg er selv vokset op med, at fodtøj ikke var af den bedste kvalitet og både mig og min søster havde fodproblemer i en tidlig alder, og jeg er overbevist om, at fodtøjet var en medvirkende årsag. 

Jeg kan se, at det bliver ofte beskrevet, at skoen kun er brugt i få måneder osv. Men ville aldrig købe dem, da de er gået til af et andet barns fod, som ganske givet ikke matcher andres.

jeg ønsker ikke, at mine børn skal samme problemer som mutti, og prioriterer derfor fodtøj, og synes det er nemt at finde gode tilbud på sko. Jeg ville også gerne købe mere brugt børnetøj end jeg gør, men synes bare tit, at folk vil have mange, mange penge for brugt børnetøj, selvom tøjet aktuelt er på udsalg. Vores tøj bliver til gengæld brugt af flere børn, da jeg har tre piger, som arver fra hinanden.

Når vi har haft fejlkøb, og sko ikke er brugt, har jeg givet dem bort til andre, som vi kender, så vi ikke risikerer, at de aldrig bliver brugt.

Anmeld Citér

5. september 2018

Mullemee

Jeg køber nye sko og vinterstøvler til mine børn, men gummistøvler arver den lille fra den store. De er næsten ikke brugt og former sig ikke efter foden alligevel, så det ser jeg ikke det store problem i.

Deres aflagte vinterstøvler og sko giver jeg gerne væk i rotationsgrupper, da der sidder nogle der, som ikke har råd til nye vinterstøvler til sine børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.