Teenager drama ift tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2018

Anonym trådstarter

Hun nægter vitterligt at tage det på. 

Hun siger også at det er for småt, men det er primært str M som hun bruger. Så det er bare en undskyldning. 

Jeg tænker at vi må give hende i julegave også må hun bare være ærgerlig over de andre ting som allerede står på listen (keyboard bl.a) ikke kommer i indkøbskurven.  

Hun har en skør forventning om at forbi hun smider det andet ud at vi suser ud og køber mærke varer i stedet.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Sprit25 skriver:

Ja med tøjet. Det skulle gives væk. Ikke smidea væk

Det kan jeg sagtens se - det ville være en god idé

Anmeld Citér

4. september 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Kære alle

Vi har min mands datter boende hver anden uge, og hun er 14 år. 

Hun har lige smidt 95% ud fordi det ikke hedder Levis, Calvin Klein eller lign. 

Det meste hedder Gina Tricot, only og Vila og det er simpelthen ikke godt nok. 

Hun har en trøje, 4 T-shirts og 2 par bukser og 2 par træning bukser og en idræts bluse  tilbage nu hvilket jeg ikke mener er nok.

Jeg har sagt til min mand at så må hun udelukkende få tøj i julegave fra os af da jeg synes at hun skal ha noget at skrifte imellem. Er det forkert? Hvordan havde i grebet den an? 

Vi har været dette igennem, men hun kendte vores holdning, så hun ventede til hun havde råd selv... og så fik hun til fødselsdag og i julegave.... 

Jeg ville ikke købe nyt ‘, før hun kan få det i julegave.. og mangler hun nu, så må man gå med røven bar eller dykke i posen med det, som man har kasseret...

Anmeld Citér

4. september 2018

henh01

Har ikke læst alle svarene men min datter er også 14 år og hvis hun havde smidt alt sit tøj ud så måtte hun jo gå med de få dele hun havde gemt. Vi køber løbende tøj til alle vores børn (5 år, 7 år og 14 år) men jeg ville ikke skynde mig ud og købe en ny garderobe pga sådan en handling. Min datter har også en masse mærketøj, men meget af det har hun ønsket sig i gave. Det er heller ikke udelukket at hun får tøj af os i gave. Det er jo det de unge vil have ��

Anmeld Citér

4. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hun nægter vitterligt at tage det på. 

Hun siger også at det er for småt, men det er primært str M som hun bruger. Så det er bare en undskyldning. 

Jeg tænker at vi må give hende i julegave også må hun bare være ærgerlig over de andre ting som allerede står på listen (keyboard bl.a) ikke kommer i indkøbskurven.  

Hun har en skør forventning om at forbi hun smider det andet ud at vi suser ud og køber mærke varer i stedet.. 

I bliver nødt til at gøre klart for hende at der ikke bare kommer ny garderobe fordi hun smider ud. 

Jeg er enig med flere at hun må få nogle tøjpenge og resten må være for egne tjente penge/ 

Da jeg var teenager gav mine forældre mig altid lidt tøj til årstiderne, altså vinterjakke og støvler, sommerjakke, sko og sandaler og måske en overgangsjakke samt lidt hverdagstøj(undertøj, bukser, bluser og lignende). Hvis jeg ønskede dette i bestemte mærker eller mere tøj end nødvendigt, gav mine forældre et tilskud og resten måtte jeg selv betale for mine fritidsjobspenge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.