De Forekerte Følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg tror altså ikke, du skal forvente, at han er klar til at gå fra sin partner.

For alles skyld - så ville jeg sige til ham, at I ikke skal ses, så længe han er i et forhold med en anden. 

Han må vælge.

Vi ses ikke og laver ikke noget sammen. Der er flirting på gangen når vi ser hinanden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker at hvis det har stået på i 2år,og han ikke har taget initiativ til et Forhold,og at blive skilt,så er han ikke oprigtigt forelsket i dig.

Du er et boost til hans suppe - is og streg tilværelse der hjemme.

Bliv skilt og brug tid til at mærke dig selv,og få følserne på afstand.

Hvis de stadig er der om nogle måneder,kan du jo gå til bekendelse over for ham.

Men spørg dig selv,om din drømmemand virkelig,er en mand,der har behov for at flirte på den måde med andre kvinder,og ikke mindst,hans elever.

Jeg har heller ikke gjort noget i de her 2 år så det ikke kun ham. 

Følelserne mærkede jeg først rigtigt for 3 uger siden.

Vi har bare flirtet i 2 år

Anmeld Citér

6. september 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Det er nu ikke så synd igen for min mand. Han har selv ligget i lagnerne med andre. Og det er fordi han ikke ønsker at fikse dette og vælger stadig på 3 år at holde mig blokeret på fb osv. 

Min kæreste ønsker ikke at rede vores forhold og må tænke på hvad der er bedst for mine børn, især med den holdning han har mod min søn. 

Min følelser for min lærer blev jeg først klar over da jeg startede op på skole igen for 3 uger siden. 

Tror du ikke, at du skal glemme din lærer for nu og fokusere på at komme væk fra kæresten. Det lyder ikke godt eller sundt for dig overhovedet. Måske dine følelser for din lærer er en virkelighedsflugt eller et springbræt til at komme videre? 

Anmeld Citér

6. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Vi ses ikke og laver ikke noget sammen. Der er flirting på gangen når vi ser hinanden.

Det lyder jo ret uskyldigt, men det kan godt blive "farligt", hvis du får følelser for ham.

Du skriver i et tidligere indlæg, at han er alt, hvad du ønsker af en mand. Men er du sikker på, at du kender ham godt nok til at vide det ? - tror du ikke, du kommer til at idealisere ham lidt ? 

Selvfølgelig skal du ikke blive hos din mand, hvis jeres forhold er dødt, men græsset er ikke altid grønnere på den anden side.

Pas på dig selv.

Anmeld Citér

7. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det er nu ikke så synd igen for min mand. Han har selv ligget i lagnerne med andre. Og det er fordi han ikke ønsker at fikse dette og vælger stadig på 3 år at holde mig blokeret på fb osv. 

Min kæreste ønsker ikke at rede vores forhold og må tænke på hvad der er bedst for mine børn, især med den holdning han har mod min søn. 

Min følelser for min lærer blev jeg først klar over da jeg startede op på skole igen for 3 uger siden. 

Så gå fra din kæreste. Han lyder som et fjols. 

Men du skal ikke gå, og så håbe på noget med din lærer. Du kender ham udelukkende fra undervisning, i har aldrig ses privat. Du er forelsket i en Forestilling, en fantasi. Klart, for du er ulykkelig i dit forhold, så du søger jo nok noget andet. Og lige nu er dit fokus faldet på læreren. Måske fordi du er bange for at være alene, når du kommer ud af dit forhold.  Men i har reelt ingenting sammen. Kender ikke hinanden som andet end lærer og elev. 

Kom ud af dit forhold. Lær at leve alene og hvile i det. Derfra er dit allerbedste grundlag for at gå ind i et nyt forhold jeg taler af erfaring  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.