Nu bliver jeg nok hakket ned, hvilket også er grunden til jeg har valg at være anonym.
Siden jeg var hans elev har vi flirtet med hinanden, efter skolen var slut, hvis jeg skrev til ham, jamen så ville han skrive at det var dejligt at høre fra mig osv.
det har stået på i 2 år at vi har flirtet med hinanden. jeg tænkte ikke så meget over det, men kan nu mærke at jeg måske har fået lidt følelser for ham.
jeg går stadig på skolen men han er ikke min lærer mere, og han kigger meget på mig når han får muligheden for det, og han prøver ikke skjule det. vi smiler og så til hinanden (dette betyder dog ikke mere end venlighed)
sagen er dog den at ingen af os er singler, og vi har begge børn på hver side.
han er vitterligt alt hvad jeg har ville have i en mand. og ved godt det vi gør er forkert.
Jeg er dog ved at gå fra min kæreste, da jeg simpelhen ikke føler det samme for ham mere som jeg gjorde engang.
dog har jeg det lidt med blandet følelser, for en del af mig vil faktisk bare gerne glemme ham her på skolen og håbe at den rigtige mand kommer en dag snart som kan gøre mig lykkelig.
men vil høre om i har nogen råd til at at glemme ham, hvordan gør jeg det nemmest for mig selv. kommer til at se ham hverdag frem til sommer, hvor jeg stopper på skolen.
Skal lige siges, vi er begge i 30'
men hvad ville i gøre her.
ingen af os har lavet andet end at flirte (som faktisk er slemt nok) vi har aldrig snakket om det eller noget. Dog var 90% af min klasse det første år 100% på at vi havde noget kørende, det havde vi dog ikke.
har prøvet at snakke med mine veninder, men de er sådanne veninder der tror meget karma. at når det fortsætter så er det ikke bare sådan en lille uskyldig flirt. og så er det jo fordi der er mere.
jeg er dog ikke så meget til god karme, jeg er desværre sådan en uheldig kvinde, så sker der en lykkelig ting for mig, følges det af 40 dårlige
men er så fortvivlet, og på en måde vil jeg faktisk bare gerne slippe alle tanker om ham og koncentrere mig om mine børn.
hold gerne en pæn tone, jeg ved godt det er helt unfair overfor vores partnere hvad vi gør og det er forbudt.
Anmeld
Citér