De Forekerte Følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2018

Anonym trådstarter

Nu bliver jeg nok hakket ned, hvilket også er grunden til jeg har valg at være anonym.

Siden jeg var hans elev har vi flirtet med hinanden, efter skolen var slut, hvis jeg skrev til ham, jamen så ville han skrive at det var dejligt at høre fra mig osv. 
  det har stået på i 2 år at vi har flirtet med hinanden. jeg tænkte ikke så meget over det, men kan nu mærke at jeg måske har fået lidt følelser for ham. 
  jeg går stadig på skolen men han er ikke min lærer mere, og han kigger meget på mig når han får muligheden for det, og han prøver ikke skjule det. vi smiler og så til hinanden (dette betyder dog ikke mere end venlighed) 

sagen er dog den at ingen af os er singler, og vi har begge børn på hver side. 

han er vitterligt alt hvad jeg har ville have i en mand. og ved godt det vi gør er forkert.
  Jeg er dog ved at gå fra min kæreste, da jeg simpelhen ikke føler det samme for ham mere som jeg gjorde engang. 

dog har jeg det lidt med blandet følelser, for en del af mig vil faktisk bare gerne glemme ham her på skolen og håbe at den rigtige mand kommer en dag snart som kan gøre mig lykkelig. 

men vil høre om i har nogen råd til at at glemme ham, hvordan gør jeg det nemmest for mig selv. kommer til at se ham hverdag frem til sommer, hvor jeg stopper på skolen. 

Skal lige siges, vi er begge i 30' 

men hvad ville i gøre her. 

ingen af os har lavet andet end at flirte (som faktisk er slemt nok) vi har aldrig snakket om det eller noget. Dog var 90% af min klasse det første år 100% på at vi havde noget kørende, det havde vi dog ikke.

har prøvet at snakke med mine veninder, men de er sådanne veninder der tror meget karma. at når det fortsætter så er det ikke bare sådan en lille uskyldig flirt. og så er det jo fordi der er mere.

jeg er dog ikke så meget til god karme, jeg er desværre sådan en uheldig kvinde, så sker der en lykkelig ting for mig, følges det af 40 dårlige  

men er så fortvivlet, og på en måde vil jeg faktisk bare gerne slippe alle tanker om ham og koncentrere mig om mine børn.

hold gerne en pæn tone, jeg ved godt det er helt unfair overfor vores partnere hvad vi gør og det er forbudt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2018

Rosa-Sophia

Hvorfor skulle du blive hakket ned? Man styrer ikke selv sine følelser, og hvem man udvikler dem for. Og har i forelsket jer i hinanden, er det jo sådan det er. Selvfølgelig kræver det mange overvejelser, hvis man skal bryde to familier op, og det er da naturligt, at I ikke bare gør noget med det samme. Ja man bør gå fra den man er sammen med, inden man indleder sig med en ny, men hvis der er børn involveret er det squ voldsomt bare at gå første gang, man føler sig lidt tiltrukket af en anden eller man lige keder sig med sin partner  

Anmeld Citér

4. september 2018

AlwaysAno

Hvis du er ved at gå fra din nuværende mænd fordi følelserne ikke længere er der- hvorfor er det så forkert at være forelsket i en anden? 

Jeg ville tage en snak med din flirt/lærer og fortælle ham som det er at hvis det skal blive til noget så skal det være når/ hvis i på et tidspunkt begge er singler. 

Jeg forelskede mig selv i en gift mand- og fik ham- men set i bakspejlet er det jo bare slet ikke fair overfor konen derhjemme, men kærlighed

gør blind. Gør noget ved det eller drop ham.

Anmeld Citér

4. september 2018

Anonym

Hvis jeg skulle “ hakke “ på noget du skriver så er det at du er VED at gå fra din partner. Med de følelser du har for en anden så bør du gå fra ham nu i dag- i det mindste være ærlig nu i dag. 

Det er ok at føle sig tiltrukket af et andet menneske. Problemet er jo at du har VALGT at reagere på det og endda længe og på den måde holdt din partner for nar rigtig længe. 

Så hvad gør du nu?

1. Du er ærlig over for din partner

2. Du bruger lidt tid på at mærke efter om du ønsker noget med din lærer eller ej

og her kan det gå 2 veje.

1. Du vil gerne være sammen med din lærer: du fortæller ham det men gør det klart at det kun er hvis han også er single og så afventer du hans reaktion. Ønsker han at være sammen med dig og se hvor det bærer hen men vil ikke bryde med hans partner så er han ikke seriøs.

2. Du vil ikke gå videre med din lærer: du stopper dig selv hver gang du opdager at du fantasere om ham. Du undgår ham så meget som det nu kan lade sig gøre. Og du husker dig selv på at du med al sandsynlighed kun ser et glansbillede og at du ikke kender ham. Han er en fantasy og det er bestemt ikke sikkert han kan leve op til det glansbillede du har af ham. 

Anmeld Citér

4. september 2018

Babilooo

Som det er nu er ca 24? elever der tror at I har haft eller har en affaire.

det er ret mange i forhold til at der findes FB, instrgram, twitter osv.

er du på vej væk fra din mand så få det gjort ...hvis du ikke mener der er mere st kæmpe for og parterapi ikke vil kunne hjælpe. 

Efter det ville jeg tage en snak med læreren og fortælle om mine følelser. Han skal ikke. Ære årsagen til skilsmissen. Men uden din mand kan du bedre mærke efter.

jeg synes det er synd for din mand hvis du vitterlig er videre i tankerne.

Anmeld Citér

4. september 2018

Anonym

Jeg tænker at hvis det har stået på i 2år,og han ikke har taget initiativ til et Forhold,og at blive skilt,så er han ikke oprigtigt forelsket i dig.

Du er et boost til hans suppe - is og streg tilværelse der hjemme.

Bliv skilt og brug tid til at mærke dig selv,og få følserne på afstand.

Hvis de stadig er der om nogle måneder,kan du jo gå til bekendelse over for ham.

Men spørg dig selv,om din drømmemand virkelig,er en mand,der har behov for at flirte på den måde med andre kvinder,og ikke mindst,hans elever.

Anmeld Citér

4. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis det har stået på i 2 år, men beskedudveksling mellem jer ikke er mere kærlig end “det er dejligt at høre fra dig”. Så er der altså intet i det fra hans side. Han synes sikkert du er en pæn og sød pige og har haft svært ved ikke at gengælde lidt flirt, fordi bekræftelse altid er dejligt! men han er ikke i nærheden af at blive skilt fra sin kone udfra det du skriver. Han lyder heller ikke som en forelsket mand. Altså i dig. 

Hvis du virkelig mener at følelserne for din kæreste er væk, så gå inden du spilder mer af hans liv. Men mærk lige efter om der er noget at reparere på først. Alle kan få et crush, men man skal huske at græsset ikke er grønnere på den anden side alle kører død og savner forelskelsens rush af og til. Men den vil altid kun være midlertidig. Også med den næste i rækken. 

Anmeld Citér

4. september 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ked af at sige det, men jeg giver Mor11 ret..
Ud fra det du skriver, så lyder han ikke forelsket i dig.. At han skriver "godt at høre fra dig" er ren og skær venlighed.. Og at han kigger på dig, kan være fordi han kender dig og/eller fordi han kan mærke, at du kigger på ham..
Og så husk, at almindelig flirt altså er meget normalt, da mange gerne vil have bekræftelse..

Så lad være med at satse på ham.. Prøv at undgå ham fuldstændig - lad være med at skrive til ham, og ser du ham, så kig den anden vej osv. Kun sådan kommer du over ham..

Og så giver jeg de andre ret i, at hvis du er helt sikker på, at du vil gå fra din mand, så gør det! Lad være med at spilde hans tid og kærlighed, som han kan give til en anden

Anmeld Citér

4. september 2018

Tommelise

Jeg tror altså ikke, du skal forvente, at han er klar til at gå fra sin partner.

For alles skyld - så ville jeg sige til ham, at I ikke skal ses, så længe han er i et forhold med en anden. 

Han må vælge.

Anmeld Citér

6. september 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Som det er nu er ca 24? elever der tror at I har haft eller har en affaire.

det er ret mange i forhold til at der findes FB, instrgram, twitter osv.

er du på vej væk fra din mand så få det gjort ...hvis du ikke mener der er mere st kæmpe for og parterapi ikke vil kunne hjælpe. 

Efter det ville jeg tage en snak med læreren og fortælle om mine følelser. Han skal ikke. Ære årsagen til skilsmissen. Men uden din mand kan du bedre mærke efter.

jeg synes det er synd for din mand hvis du vitterlig er videre i tankerne.

Det er nu ikke så synd igen for min mand. Han har selv ligget i lagnerne med andre. Og det er fordi han ikke ønsker at fikse dette og vælger stadig på 3 år at holde mig blokeret på fb osv. 

Min kæreste ønsker ikke at rede vores forhold og må tænke på hvad der er bedst for mine børn, især med den holdning han har mod min søn. 

Min følelser for min lærer blev jeg først klar over da jeg startede op på skole igen for 3 uger siden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.