Teenage forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.690 visninger
20 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg havde et spørgsmål. Hvad tid skal jeres teenage børn være hjemme når de er ude med venner ?

Min datter er begyndt og gå i byen hun er 14 år. Men jeg oplever flere gange at hendes veninder og venner er ude til midnat her fredag og lørdag. Så jeg er nysgerrig for at høre om jeg er streng. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde et spørgsmål. Hvad tid skal jeres teenage børn være hjemme når de er ude med venner ?

Min datter er begyndt og gå i byen hun er 14 år. Men jeg oplever flere gange at hendes veninder og venner er ude til midnat her fredag og lørdag. Så jeg er nysgerrig for at høre om jeg er streng. 

Jeg har ikke teenagebørn. Men det får jeg på et tidspunkt. Og min 14 årige ville bestemt ikke då lov til at være ude til midnat. 

Jeg ville sige kl 22-22:30. Så nej jeg synes bestemt ikke du er streng 

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke teenagebørn. Men det får jeg på et tidspunkt. Og min 14 årige ville bestemt ikke då lov til at være ude til midnat. 

Jeg ville sige kl 22-22:30. Så nej jeg synes bestemt ikke du er streng 

Jeg har også aftalt kl 22.00 med hende men hun er ikke glad for det. Puha det er svært det her. Men venter lige og hører om der kommer flere svar. For tænker at måske var jeg lidt urimelig og 23.00 måske er et bedre tidspunkt. 

Anmeld Citér

1. september 2018

AlwaysAno

Da jeg var i den alder og vi holdt privatfester hos hinanden var aftalen egentlig bare at ringe når jeg ville hjem. Det kunne sagtens være kl 02. Det var i hvert fald sjældent tidligere end midnat. 

Anmeld Citér

1. september 2018

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Min datter er ude her i aften, og skal hentes kl 21. De har været sammen siden kl 14 ved en veninde. 3 skønne tøser. Alle piger og alle vi forældre er enige om kl 21 i aften. Men min seneste tid er kl 22. Hun er også 14 år.

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Min datter er ude her i aften, og skal hentes kl 21. De har været sammen siden kl 14 ved en veninde. 3 skønne tøser. Alle piger og alle vi forældre er enige om kl 21 i aften. Men min seneste tid er kl 22. Hun er også 14 år.

Min datter har næsten kun drenge venner

Anmeld Citér

1. september 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Min datter har næsten kun drenge venner

Og hvad så? 

Anmeld Citér

1. september 2018

Anonym trådstarter

Hun blev hentet ved 23.00 tiden men var absolut ikke færdig med at være i byen. 

Anmeld Citér

2. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Gå i byen??

Mener du det som, være sammen med vennerne eller tage til fester og drikke sig fuld?

Anmeld Citér

2. september 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Så du har en 14 årig datter der er ude og drikke med udelukkende drenge...? Er det rigtigt forstået.

Det ville jeg have haft det stramt med som mor. men det afhænger jo også af om de er hjemme og hygge hos en eller om de decideret er i byen osv. og bliver plørestive. Håber hun har prævention hvis hun kun fester med fyre... det kan jo hurigt udvikle sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.