Jeg er voksen og læser på nettet, ved siden af en deltidsjob. Jeg har tre børn og de driver mig til vanvid.
Jeg har ikke noget værelse jeg kan læse i, så jeg sidder i sofaen og har en lille hylde som skrivebord. Dels er det så svært at få ro hjemme og dels har de en tendens til at lægge legetøj, reklamer og skrammel på mit skrivebord oven i mine papirer og bøger.
Min mand er hjælpsom nok, men han har aldrig haft brug for at tage uddannelse, så han forstår det ikke.
Hvordan gør i andre der læser, når I har børn ?
Svigerfamilien er også et problem. De er få der har uddannelse og kan ikke forstå hvis jeg melder afbud til fødselsdag fordi jeg skal lave opgaver osv.De har arbejde allesammen, så det er ikke der skoen trykker.
Fortæl mig hvad i tænker om det hele 
Jeg har ikke lige nogle gode råd ifht. plads, børn og hvad du praktisk kan gøre. Jeg ville egentlig bare lige smide en high five for, at du læser videre med børn og job. Du lyder som en sej rollemodel for dine børn; at du vil lidt mere end hvad du måske selv er rundet af/hvad din mand er rundet af.
Ifht. til din mands familie så sig pyt og mød dem med "det er ganske få år af et helt liv, jeg læser, så ja, jeg melder afbud nu".
Pøj pøj
Vh.
Anmeld
Citér