Jeg bliver indkaldt til en sygesamtale på mit arbejde da jeg åbenbart har været for meget syg. Jeg har rent bord men er alligevel lidt nervøs. Er der nogen der har prøvet det og hvad spørger de om, skulle I underskrive noget og havde I tillidsrepræsentanten med??
Lige været var såååå nervøse!
Du kan få en at komme med dig - Veninde eller hvem du vil ha også tillidsrepræsentanten.
hold det professionelt! Ikke min kæreste og dig skændes meget det tidspunkt det notere de og kan spørge om det bagefter om du skal til sådan et møde igen - virkelig træls
Om det er en grund du har været meget syge, så sig det - du har virkelig travlt og du er stresset og mere modtagelig for sygdom
Husk at barns syge dage tæller IKKE med ha styr på hvornår du var syg og hvor det var dit barn
læse hvad de har noteret igennem for dig selv be dem være stille og skrive under når du er enig og ikke før!
Jeg synes det er fint - Jeg var meget syg på et tidspunkt smittet med a-influenza på arbejde men det er lige meget hvor den kommer fra - så derfor blev jeg indkaldt
Anmeld
Citér